[VIDEO] “Sampai keluar air livr” – Nabila Razali nyanyi & rap lawa suara dia

Pelakon dan penyanyi iaitu Nabila Razali telah mencuri tumpuan ramai sejak akhir-akhir ini dengan suaranya yang merdu apabila sedang membuat cover sebuah lagu popular. Ternyata peminatnya semakin suka dengan suaranya yang bertambah merdu.

Terkini,Nabila telah merakamkan satu rakaman video yang membuatkan pemianatnya teruja apabila Nabila telah bergandingan dengan seorang penyanyi lelaki. Nabila jarang mengecewakan peminatnya dengan memberikan lagu yang terbaik seperti lagu Cemburu, Pematah Hati, Peluang Kedua dan banyak lagi dinantikan oleh peminatnya.

Walau bagaimanapun, dalam rakaman video tersebut, Nabila telah dipuji oleh warga TikTok kerana dia bukan hanya sekadar menyanyi malah sempat “belanja” rap dalam video ini. Suara dipuji sempurna apabila menyanyi dan rap dalam masa yang sama.

Nampaknya Nabila telah melakukan usaha yang terbaik pada kali ini dan usaha itu dapat dibuktikan apabila ramai peminatnya telah memuji peningkatan lontaran suaranya dan memberikan komen positif kepada dirinya, selain video terbabit juga telah meraih ribuan tanda suka sejak ianya dimuatnaik ke aplikasi Tik Tok

Video:

@nabila.razalii RAP sampai keluar air liur weyh! 💦💦🤣🤣 @wearemfmf buat open verse challenge so Bella try laa ok tak?! 😘 Full song is out now! Congratulations MFMF! #KauPuraPura #MusicOnTrend #ViralDiTikTok ♬ Pura Open Verse Challenge – MFMF. #KauPuraPura


Setelah diterjah ke ruangan komennya pula, yang mana ruangan komen itu telah meriah dengan komen lagu itu sedap didengar dan ramai juga yang memuji suaranya yang menunjukkan peningkatan ketara.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.tiktok.com/@nabila.razalii

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*