“Dia Anak dato, terima Noh dari Tkde apa2. Sebaik baik perempuan..pun kena ‘Tlpu’ ” k0men ni buat Rmai Setuju

Pasangan selebriti Mizz Nina dan Noh Salleh mengesahkan mereka sudah bercrai selepas 11 tahun berkahwin.

Perkara itu dikongsikan mereka menerusi hantaran di Instagram masing-masing, hari ini. Noh, 37, atau nama sebenarnya Mohammad Noh Salleh berkata, keputusan itu diambil selepas mempertimbangkan banyak aspek sebelum berp1sah secara baik.

“Selepas berusaha dan memikirkan banyak pertimbangan, kami bersetuju untuk berpisah secara baik,” katanya.

Menurut Noh yang juga penyanyi kumpulan Hujan, dia dan Nina sudah diberkati dengan sebuah perjalanan yang dipenuhi detik indah, jatuh dan bangun bersama.

“Assalamualaikum. Saya dan Nina (isteri) mahu membuat satu pengumuman penting. Selepas melalui pelbagai cabaran dan berbincang, kami akhirnya sepakat untuk berpisah dan membawa haluan sendiri.

“Alhamdulillah, kami bersyukur kerana berpeluang untuk menjalani kehidupan indah selama 11 tahun dan melalui pelbagai dug4an, jatuh serta bangun bersama-sama.

“Kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada penyokong yang selama ini banyak memberi sokongan dan kasih sayang kepada kami selama bertahun-tahun. Jangan risau, kami masih berkawan dan baik,” katanya.

Dalam masa sama, Noh berkata, semua yang terjadi sudah pun tersurat dan ditakdirkan Allah SWT selain memohon doa untuk kehidupan terbaik mereka selepas ini.

“Kita hanya mampu merancang, namun Allah yang menentukan. Mohon doakan kami dapat menjalani kehidupan di sepanjang tempoh idah.

“Saya amat menghargai kalian yang menghorm4t1 privasi kami berdua,” katanya.

Terdahulu, Harian Metro melaporkan pasangan ini sah bercrai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Gombak Timur, di sini, semalam.

Sumber Harian Metro berkata, pasangan itu terlebih dahulu memfailkan percraian pada 14 Jun di mahkamah sama.

Difahamkan percraian mereka di bawah kod k3$ 055 iaitu permohonan lafaz talak dengan kebenaran mahkamah.

Sebelumnya, akhbar ini melaporkan Noh menafikan mengenai desas-desus keretakan rumah tangganya yang bertebaran di media sosial pada 13 Julai lalu.

“Entahlah.. tiada komen. Korang semua kena tipu… good luck (selamat berjaya),” katanya ketika ditemui media.

Kemudian, beberapa hari selepas itu Mizz Nina, 42, atau nama sebenarnya Shazrina Azman memuat naik hantaran di Instagram yang seolah-olah memberi bayangan dia sedang melalui saat-saat sukar hingga mengundang pelbagai reaksi netizen.

Pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 2 Julai 2011. Sekitar April lalu, pasangan itu memperkenalkan Musa sebagai anak angkat bagi menyerikan rumah tangga mereka.

Sumber : Hmetro

Baru sahaja MizzNina Umum Prcraian beribu komen kata-kata semangat kepada mizznina supaya terus kekal tabah dengan ujian ni.

Tldak kurang juga ada netlzen membuat andai punca pencraian mereka.

Menjenggah ke ruang twltter yang kini nama Mizznina antara tajuk no1 ‘trending’. Meluahkan sedikit rasa kcewa apa yang menimpa pasangan ini.

Kita disini berharap baik dipihak mizznina atau pun noh saleh semoga kekal tabah dengan ujian ini.

Sumber : Twltter

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://onlinehours24.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*