“Dulu Seb4rkan Saya Meningg4l”, Sekali Tindakan Salina Saibi Raih Perhatian Netizen

Pelakon Salina Saibi memaklumkan d4kwaan yang dikeluarkan sesetengah pihak mengatakan ibunya telah jatuh s4kit adalah tidak benar.Jelas Salina, khabar angin mengenai ibunya jatuh tandas adalah fitn4h semata-mata, sebaliknya ibunya berada dalam keadaan baik dan sihat.Untuk pengetahuan semua mak Salina sihat walafiat.

G0ssip pasal jatuh toilet sampai berd4rah kepala itu semuanya fitn4h,” kongsi Salina menerusi hantaran terbaharu di Facebooknya.Tambah Salina, dia berasa kesaI dengan tindakan pihak yang tidak bertanggungjawab memandangkan kejadian tersebut bukanlah yang pertama kali terjadi.

Malah pelakon yang terkenal dengan drama Gerak-Gerak Khas itu mengingatkan orang ramai agar membuat pengesahan terlebih dahulu sebelum menyampaikan sesuatu berita.“Dulu sebarkan Salina Saibi menlnggal, sekarang mak saya pula. Jangan la macam itu, keslan mak saya.“Apa-apa maklumat terus telefon dan personal message.

Siasat dulu sebelum sebarkan perkara tidak benar.“Allahuakbar, s3dih sangat saya dengar mak voice over bagitahu tadi sampai men4ngis,” tambahnya.Sementara itu, beberapa pengguna Facebook yang singgah ke ruangan balas turut bersimpati dengan situasi yang menimpa Salina.Malah, ada juga yang meluahkan rasa ger4m kepada pihak yang menyebarkan khabar angin yang tidak s4hih itu

 

Sumber :Gempak

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:http://www.mediakita.dnq.news

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*