[VIDEO] “Ayah tunggu adik dekat syurga yee” – Tak boleh bayang kan ape yang dia rase kehilangan seorang ayahh

Kehilangan insan tersayang yang pergi buat selama lamanya adalah pengalaman pahit dan sedih buat semua orang. Tetapi itulah hakikat kehidupan iaitu setiap yang bernafas mesti akan pergi tidak kira cepat ataupun lambat kerana itulah lumrah kehidupan.

Tambah lagi di usia yang masih kecil dan tidak mengerti dengan jelas apa itu kehilangan dan kem4tian tetapi harus menerima kenyataan bahawa insan yang paling rapat dan paling disayangi oleh kita telah kembali kepada Penciptanya.

Sebuah video telah tular di laman aplikasi Tik Tok kini apabila adik hadeef yang telah kehilangan ayah tercinta usia yang masih kecil. Video yang sedang memaparkan adik hadeef yang ssdang menangis apabila melihat jen4zah ayahnya yang sedang dimasukkan ke dalam li4ng lah4d.

Suasana yang sangat pilu menyelubungi apabila adik hadeef yang menangis teresak-esak kerana kesedihan. Untuk makluman, arw4h ayah adik hadeef ini telah salah seorang mangsa kemal4ngan baru- baru ini. Terlihat adik hadeef yang ditenangkan oleh pak ciknya setelah menangis apabila melihat ayahnya buat kali terakhir.

Video:

@abbyretro74

Tak boleh bayang kan ape yang hadeef rase

♬ original sound – abbyretro74

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang mengucapkan takziah kepada keluarga adik hadeef atas kehilangan ayahnya itu dan mendoakan semoga arw4h ditempatkan dalam kalangan orang- orang yang beriman dan beramal. Inshaa Allah.

Komen Netizen:

 

Tiktok abbyretro74

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : http://www.sinarviral.com

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*