Ibu Neelofa Did@kwa Muat Naik Status Biad@p

KUALA LUMPUR : “Sesungguhnya adab itu tidak akan boleh didapati dengan jual beli, akan tetapi ia adalah suatu yang terbit di dalam hati setiap insan yang dididik dengan baik…

Ini merupakan rant@ian kata yang dimuat naik Tunku Temenggong Johor, Tunku Idris Iskandar Sultan Ibrahim di akaun Instagram beliau pada Ahad.

Hantaran itu dipercayai ada kaitan dengan sebuah tangk@p layar (screenshot) dari akaun Instagram @noorkartini iaitu milik Datin Noor Kartini Noor Mohamed yang juga ibu kepada selebriti kontr0versi, Noor Neelofa Mohd Noor.

Dalam t@ngkap layar tersebut, menunjukkan imej dan titah Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar berkaitan isu cadangan seka@tan penuh bers@sar bagi menangani keb!mbangan l0njakan penularan C0VID-19.

Bagaimanapun, disertakan sekali dalam imej itu, kata-kata yang mempert!kai niat dan saranan Sultan Johor tersebut.

Warga maya yang tidak berpvas hati dengan gaya bahasa yang digunakan itu, telah menul@rkan tangk@pan skrin itu hingga mendapat perhatian Tunku Idris.

Pada masa yang sama, hantaran berkenaan di Instagram Story Noor Kartini itu sudah dip@damkan.

Pada petang Ahad, Astro AWANI telah menerima mesej di aplikasi WhatsApp berhubung isu berkenaan daripada pihak pengurusan Neelofa, bagi pihak Noor Kartini, yang cuba menjelaskan perkara tersebut.

“Berhubung t@ngkap layar daripada media sosial (Instagram story) saya yang terseb@r berkenaan sistem Raja Berpelembagaan di Malaysia, saya ingin jelaskan, perkara tersebut berlaku atas kecua!an salah seorang pekerja saya yang mempunyai @kses kepada media sosial (Instagram) saya,” kata kenyataan itu.

Menurutnya, individu yang dimaksudkan itu merupakan pengurus media sosial di Noor Khan International Sdn Bhd yang secara tidak sengaja telah memuat naik Instagram Story tanpa menyedari menggunakan @noorkartini.

“Saya telah membuat lap0ran p0lis di B@lai P0lis Taman Tun Dr Ismail berhubung perkara ini dan akan memberikan kerjasama sepenuhnya.

“Kepada Istana Negeri Johor terutamanya DYMM Tuanku Sultan Johor dan seluruh ahli keluarga Diraja, patik mer@fak sembah mem0hon maaf di atas kecua!an yang terjadi,” kata kenyataan tersebut.

Akaun milik Noor Kartini juga telah memuat naik keyataan m@af berkenaan.

Berikut sedikit info mengenai Ibu Neelofa

Datin Noor Kartini Noor Mohamed yang juga lebih dikenali sebagai Noor Kartini merupakan ibu kepada usahawan, pelakon dan pengacara terkenal, Neelofa.

Beliau yang merupakan antara pemilik perniagaan Naelofar Hijab yang diusahakannya bersama keluarga, antara lain turut menghasilkan produk berjenama Young & Glow Foundation.

Fakta Menarik

Merupakan antara pemilik perniagaan Naelofar Hijab yang diusahakannya bersama keluarga, dan anak-anak.

Turut mengasaskan produk Young & Glow Foundation.

Antara anaknya yang dikenali umum termasuk pengacara dan pelakon Neelofa, Ameera Khan (instafamous), Athisha Khan (instafamous) dan Noor Nabila (usahawan).

Beliau yang mempunyai raut wajah yang awet muda ini dikenali sebagai seorang yang berjiwa penyayang, tabah dan cekal dalam mengharungi liku-liku kehidupan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! GK

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @GengKepoh

Sumber: Trending Sangat

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*