“Jangan Melaw4k Pas4l Rakyat Yang Dah Perg1”

Dalam kita masih berper4ng dengan pand3mik wab4k membvnuh COV1D-19 ini, dan angka kem4tian pula semakin hari semakin meningkat tinggi, ramai yang sudah mula timbvl kes3daran untuk bersama mengek4ng penul4ran wab4k cov!d-19 ini.

Di media sosial pula, setiap kata-kata kita berk4itan w4bak ini menjadi perhatian para wargamaya, terutamanya mereka yang memegang status influencer ataupun selebriti.

Terbaharu, seorang doktor yang sentiasa dilihat aktif di Twitter menerima kec4man ramai gara-gara mengeluarkan satu c!apan balas yang dikatakan kur4ng sensitif.

Ciapan doktor tersebut dikatakan seolah-olah bergvrau mengenai pes4kit COV1D-19 yang sudah meningg4l duni4.

Selain wargamaya, tidak ketinggalan juga penyanyi rap terkenal tanah air, Altimet turut menyuarakan kek3cew4annya terhadap ciapan yang dikeluarkan oleh doktor itu.

Ciapan Altimet itu mendapat lebih 3,000 ulang ciapan dan ramai yang bersetuju dengan Altimet.

Bagaimanapun, ada juga yang kurang bersetuju dan menyatakan doktor tersebut hanya menyatakan keadaan sebenar di Unit Rawatan Rapi (ICU) dan tidak bermaksud untuk bergurau tentang kem4tian pes4kit.

Dalam pada itu, meninjau Twitter milik doktor itu pula, beliau ada mengeluarkan kenyataannya berhubung isv yang terp4lit pada dirinya itu.

Menurut doktor tersebut, kem4tian bukanlah perkara yang beliau akan jadikan bahan gur4uan. Beliau juga berterima kasih terhadap wargamaya yang memah4mi maksud sebenarnya dalam ciapan asal.

Jadi menurut wargamaya yang tidak setuju dengan kec4man yang diterima doktor tersebut meny4takan isv ini hanyalah sal4h faham.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! GK

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @GengKepoh

Sumber : Kool Fm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*