Elyana Tengah AIami Sak!t Teruk. Sekali Ini Tindakan Neelofa Buat Ramai Yang Tak Sangka.

Usahawan dan selebriti, Noor Neelofa kagumi semangat yang ditunjukkan penyanyi, Elyana yang kini diuji dengan sak!t limfoma yang dihidapinya sejak 10 tahun lalu.

Reaksi tersebut diberikan Neelofa menerusi Insta Story selepas menghadiahkan 10 helai tudung pelbagai warna Naelofar buat penyanyi Kalis Rindu itu, hari ini.

Neelofa pada masa sama turut berdoa semoga Allah SWT mengurniakan kesembvhan buat Elyana. “MasyaAllah, saya pulak nak nang!s tengok video ni. Saya kagum sebab Elyana boleh senyum dan ceria dalam Kesak!tan. Moga Allah kurniakan kesembuhan utk awak,” tulis Neelofa.

Elyana menerusi satu hantaran di Instagram memuat naik video berdurasi kurang 2 minit itu merakamkan helaian tudung yang dihadiahkan Neelofa kepadanya. “Thank you atas hadiah yang sangat menggembirakan ini. Baru habis buat Radiotrapi terus dapat hadiah. Alhamdulillah,” tulis Elyana pada ruangan kapsyen.

Sementara itu menerusi sesi ‘live’, Elyana menjelaskan pengurus kepada usahawan tersebut menghubunginya lalu menghantar bingkisan tersebut ke hospital. “Banyak dia bagi. 10 helai, macam-macam warna ada. Semoga murah rezeki, ameen,” katanya.

Semalam, Elyana turut mengucapkan terima kasih kepada semua yang mendoakan kesejahterannya. Sekitar Disember tahun lalu, Elyana memaklumkan sakit yang dihidapi telah merebak ke beberapa organ badannya seperti rahim, hati dan pangkal paha.

Elyana membuat pendedahan mengenai penyakit yang dihadapi selepas tersingkir pada minggu kelima program realiti, Gegar Vaganza musim keempat (GV4) pada 2017. Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: mh

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Lama menyepi Elyana tampil bersuara dedahkan berat badan dia terkini. Rupanya dia tengah jalani rawatan selama 10 hari.

Baru-baru ini, peyanyi Elyana memuat naik perkembangan terbarunya yang kini sedang menjalani rawatan di sebuah hospital. Menerusi ruangan Insta Story, pelantun lagu Tak Tercapai Akalmu berkenaan berkongsi bahawa dia mungkin perlu menjalani rawatan radioterapi selama 10 hari. Sentiasa berfikiran positif

Biarpun berada dalam keadaan lemah, pemilik nama Erneelya Elyana Emrizal masih dilihat positif dengan keadaan yang menimpa dirinya. Melalui beberapa siri Insta Story, Elyana bercerita tentang proses memasukkan cairan merah dan susu ke dalam badannya sepanjang di hospital.
“>Menurut bintang drama Misi Dania Cun itu, badannya perlu dimasukkan 2 pek cairan merah serta susu memandangkan berat badannya hanya seberat 35 kilogram. “Assalamualaikum semua. Sekarang saya tengah masukkan cairan merah. Ini baru first bag cairan merah dan saya kena masukkan dua bag. Satu bag sekitar tiga jam. Kemudian, akan disambung dengan susu kerana saya tak cukup berat. Berat saya kini sekitar 35 kilogram.

“Selepas treatement ini, kemungkinan besar saya kena buat radioterapi sebab doktor tahu saya tak nak ‘chmo’. Rawatan tersebut akan dibuat pada bahagian dada,” katanya. Di samping itu, dalam video lain Elyana berharap orang ramai dapat mendoakan kesembuhan dirinya dan semoga segala urusan berjalan lancar.

“Hopefully semua berjalan lancar. Saya harap anda dapat doakan kelancaran dan kesihatan saya. Semoga cepat sembuh,” tutur penyanyi berusia 34 tahun itu. Terdahulu, Elyana mengesahkan dirinya menghidap sakit limfoma sejak sekitar 11 tahun lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber  :  Trending Kini

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*