“Tadi Sape J0get Kat Situ”- Lelaki Usik Kanak-Kanak Tepi Jalan, Reaksi Cu4knya Raih Perhatian

Mengusik kanak-kanak mungkin antara perkara biasa yang selalu dilakukan oleh orang dewasa. Bukan sahaja sebagai tanda bermesra malah ianya juga dapat mengeratkan hubungan yang ada. Sama macam yang dikongsikan lelaki ini apabila gelagatnya m3ngusik kanak-kanak ini menarik perhatian ramai.

Biasanya orang dewasa pasti akan m3ngusik kanak-kanak sehinggakan mereka hampir men4ngis dibuatnya. Gelagat lelaki ini yang cuba m3ngusik kanak-kanak ini turut sama membuatkan netizen terhibur melihatnya.

Mintak maaf dik Pakcik bergurau kasar 😅😂

 

Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki itu memberitahu dia sengaja mahu mengusik sekumpulan kanak-kanak yang leka bermain di tepi jalan. Menurutnya, salah seorang dari mereka sebelum itu berj0get seolah-olah mengejeknya sebaik sahaja keretanya melintasi kawasan itu.

Selepas dia selesai dengan urusannya, lelaki itu kembali melalui jalan yang sama dan berjumpa semula dengan kumpulan kanak-kanak itu. Dia kemudian berhenti di situ dan bertanyakan tentang siapakah gerangan yang berj0get di tengah jalan sebentar tadi.

mengusik kanak-kanak

Dek kerana cuak dengan pertanyaan itu, kanak-kanak itu menafikannya dan mend4kwa orang lain yang melakukannya. Lebih melucvkan, dia siap m3nuduh mat r3mpit lain pula yang melakukan perkara itu. Di penghujung video, kanak-kanak itu kemudian berpura-pura men4ngis selepas aksinya itu kant0i.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama berdekah melihat reaksi cuak dari kanak-kanak itu. Malah ada juga yang bersimpati dengan nasib mat r3mpit yang tidak semena-mena dipersal4hkan di dalam hal ini.

“Sian mat r3mpit elok-elok duk rumah tetiba dipersalahkan.”

lelaki usik

“Dik, awat hang buat kerja tak clean…”

kanak-kanak

“N4ngis bucu katil mat rempit dipersalahkan.”

komen

“Nasib kau lah dik jumpa orang kuat nyakat, tu lah sakan lagi…”

tik tok

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*