Keluar Pejabat Agama Sambil Pegang Fail, Driver Isteri Shuk Sahar Jadi Tanda Tanya

Setiap pasangan berkahwin pasti inginkan kemanisan yang berpanjangan dalam rumah tangga yang dibina. Setiap kehidupan yang dilalui sudah pasti terselit kelemahan masing-masing namun pasangan itu perlulah menepiskan eg0 untuk kesejahteraan dan keharmonian terus kekal berpanjangan.

Kemelvt rumah tangga pelawak Shuk Sahar dan Rossa Sera masih belum menemui noktah dan terus menjadi perhatian warga maya apabila liku kehidupan mereka seperti tiada kesudahan.

Baru-baru ini situasi getir telah berlaku kepada Shuk sehingga dia bertind4k untuk menjual rumah banglo mewah miliknya dengan harga RM1.2 juta untuk menampung kos sara hidup.

Rumah dah ada pembeli

“Alhamdulillah, rumah saya sudah ada pembeli dan bayar wang pendahuluan,” kata pelawak dan pengacara popular, Shuk Sahar yang mahu menjual rumahnya yang terletak di Denai Alam, Shah Alam dengan harga RM1.2 juta kerana memerlukan wang.”

“Ya, saya memang nekad. Kalau saya tak bayar nanti, rumah kena lelong pula. Susah pula kan. Jadi lebih baik jual dulu. Duit yang dapat itu nanti saya nak selesaikan hutang seperti kad kredit dan cukai LHDN,” katanya.

Tampil dengan imej baru 

Penampilan isteri pelawak sensasi, Shuk Sahar iaitu Rossa Serra menjadi perhatian ramai apabila dilihat tampil langsing selepas berjaya menurunkan berat badan lebih 10 kilogram.

Menerusi perkongsian terbaru, Serra ada memuat naik video mempromosikan produk. Kata Serra lagi, dia tidak percaya dia kini boleh tampil cantik.

“Sakit sangat dih1na. Dipandang rendah, penat kena ejek. Jangan berharap pada orang, sekarang alhamdulillah dah turun lebih 10 kg,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@rossa.sera)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@rossa.sera)


Sera dilihat keluar pejabat agama 

Menerusi posting di laman instagram, Serra yang berpakaian serba hitam digahamkan telah keluar dari mahkamah dengan membawa satu fail telah menimbulkan tanda tanya ramai pihak.

Bukan itu sahaja,  malah identiti pemandu yang membawa Serra juga telah menjadi perhatian ramai pihak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@rossa.sera)


Komen netizen: 

Apapun, kita sebagai peminat teruskan berdoa untuk kebahgiaan mereka. Sebesar mana pun mas4lah rumahtangga tapi jika difikirkan kasih dan sayang untuk anak-anak mungkin hati boleh terbuka untuk sama-sama berubah.

Sebelum ini, Shuk beberapa kali ‘kant0i’ berlaku cu.rang terhadap isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Rossa Sera dengan wanita bernama Farah Salleh.

Status rumah tangga Shuk dan Rossa Sera masih menjadi tanda tanya selepas isterinya mahu memfailkan percer4ian terhadap pelawak itu pada November tahun lalu.

Untuk rekod, Shuk mendirikan rumah tangga dengan Sera pada 2015 dan mempunyai dua orang anak iaitu Nur Qurratu Ain, 5 serta Nur Assyifatu Aimi, 2.

 

 

Sumber: IG rossa.sera

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://www.tehtarikkaw.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*