” Segak Semua Family Hairie Othman Ni, Senyuman Manis-Manis Belaka.. ” – Netizen

Siapa tidak kenal dengan bintang filem Leftenan Adnan, Hairie Othman. Bagi peminat dunia perfileman, pastinya mengenali aktor yang membawakan watak tersebut dengan cukup baik. Pernah menyepi seketika dari dunia lakonan, namun Hairie kembali ke set penggambaran sejak tahun lalu.

Menurut portal Berita Harian, Hairie pernah mengembara ke India untuk mendalami ilmu agama. Sekalipun sudah tiada ada lagi tawaran lakonan ketika itu dan pendapatan sudah berkurangan, Hairie gembira dengan kehidupan barunya.

Meninjau akaun Instagram Hairie, ada dikongsikan gambar Hairie bersama isteri dan anak-anaknya. Gambar yang dimuatnaik ketika sambutan ulangtahun kelahiran Dalia pada bulan April tahun lalu. Wajah Hairie masih sama seperti dahulu, begitu juga dengan Dalia yang manis berhijab.

Apabila anak-anak sudah dewasa, mak dan ayah pun nampak seperti abang dan kakak je. Hairie pun tidak banyak berubah raut wajahnya, cuma terlihat sedikit beruban sahaja di janggutnya. Anak-anak Hairie juga semua berkulit putih dan cerah.

Jom baca perkongsian di bawah :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hairie Othman (@hairie_othman)


Antara perkongsian lain di akaun Hairie :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hairie Othman (@hairie_othman)


Wajah Hairie sekeluarga ini nampak gembira semuanya. Pujian juga diberikan oleh peminat dan antara komen-komen mereka :

” Handsomenya anak abang Hairie Othman ni. Besaq dah depa semua.. “

” Teringat lagi masa saya handle your akad nikah at jeumpa. Still look like just after married. Anak-anak pun dah besar.. “

” Masya Allah, segak semua family Hairie Othman ni. Senyuman semua manis-manis belaka.. “

” Sanah Helwah to your wife. All the best rie, anak-anak besar-besar dah semua.. “

” Happy birthday Dalia Diyana, semoga panjang umur, murah rezeki dan sihat selalu.. “

Untuk rekod, Hairie mempunyai 3 orang anak hasil perkahwinan pertamanya iaitu Dini Marinie, El Farish Kamil dan El Harith Kamil. Hairie mengahwini Dalia Diyana dan mereka mereka hidup bahagia sehingga kini.

Turut dikongsikan Hairie behind the screen drama Lelaki Itu Untukku sekitar Jun tahun lepas. Pastinya peminat tidak sabar untuk melihat lakonan Hairie. Apa pun, semoga Hairie terus maju jaya dan gembira selalu bersama keluarga tersayang.

 

Sumber:BK

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://www.dnq.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*