Siapa Sebenarnya Atok Tiri Bilal, Terjawab Akhirnya Bukan Calang Orangnya

Masih lagi dalam proses berpantang selepas melahirkan anak sulung, Muhammad Bilal hujung Januari lalu, selebriti dan usahawan jelita, Neelofa masih tetap mendapat perhatian dari peminatnya dan warganet.

Lumrah menjadi artis pasti ahli keluarga juga turut menerima tempias populariti begitu juga dengan bapa tiri kepada Neelofa iaitu Dato’ Abdul Halim Khan yang berkahwin dengan ibunya Datin Noor Kartini.

Semakin hari semakin ramai yang tertanya siapakah identiti sebenar bapa tiri kepada Neelofa ini. Adakah beliau seorang ahli politik, usahawan dan sebagainya.

Menurut satu artikel yang ditulis sebuah blog hiburan tanah air, Dato’ Khan memiliki sebuah syarikat yang memfokuskan import daging lembu segar dan halal dari Australia dan Kanada.

Beliau juga terkenal sebagai seorang suami yang romantik. Sempena ulangtahun isterinya yang ke-54 beberapa tahun lalu, beliau telah menghadiahkan sebuah kereta mewah berjenama BMW buat isteri tercintanya itu sebagai kejutan.

Menurut Datin Kartini, dirinya meluahkan rasa terharu bukan disebabkan hadiah yang diterimanya, malah usaha suami merancang kejutan istimewa itu menyentuh hati dan perasaannya.

Identiti Dato’ Khan mula disebut-sebut warganet selepas individu ini mula dikenali selepas menikahkan anak perempuannya, Atisha Khan yang merupakan adik kepada Neelofa sendiri.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: www.riverbed.me

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*