Siapa Sangka, Rupanya Anak Zarina Zainudin Nikah Dengan Kerabat DiRaja Sultan Perak

Pelakon dan selebriti tanah air tidak tersinggung dengan pertanyaan ramai orang yang rupa-rupanya masih curiga dengan status perkahwinannya sehingga kini. Ini kerana kata Zarina, sehingga sekarang masih ada yang beranggapan dia telah berkahwin buat kali kedua dengan orang lain, sedangkan hakikatnya keadaan itu tidak pernah berlaku.

Seperti mana yang kita tahu, Zarina Zainudin berkahwin dengan Datuk Seri Dr. Abdul Raihan Wan Jaafar dan ketika itu usia Zarina 22 tahun. Seperti yang kita sedia maklum, Zarina merupakan isteri kedua kepada Abdul Raihan dan madunya bernama Datin Seri Noorhasimah Mohd. Noor.

Salah seorang anak tirinya bernama Siti Naqiah telah selamat melahirkan anak sulung dan merupakan cucu pertama bagi suaminya. Siti Naqiah berkahwin dengan Raja Dini iaitu pewaris dari Sultan Idris kerabat diraja Perak.

Melawat cucu, anak tiri saya Siti Naqiah dan suaminya Raja Dini dah dapat anak yang pertama. Cucu pertama suamiku Dato Sri dan Datin Sri. Saya pun tumpang gembira dan bersyukur dapat jadi nenek dah jadi opah lola. Welcome to the world Raja Ezra anak cucu pertama Raja Dini pewaris dari Sultan Idris kerabat diraja Perak. Semuga menjadi anak yang soleh.

Perkahwinan Zarina dengan ahli perniagaan berkenaan dikurniakan empat cahaya mata iaitu kembar Muhmmad Razil Azrai, Muhammad Raizal Azrai, Muhammad Naim Azrai dan Muhammad Adam Azrai.

Mengimbau perkahwinannya dengan Raihan, Zarina berkata, walaupun madunya, Datin Seri Noorhasimah Mohd Noor memberikan keizinan untuk suami bermadu namun ketika itu dia sedar hati seorang wanita lain hancvr berd3rai.

“Walaupun perkahwinan saya atas izinnya tapi dia terlvka di saat saya baru mengejar bahagia.

“Perkahwinan dalam usia saya 22 tahun, saat itu saya cuma katakan padanya saya tiada sesiapa kakak, hidup saya macam lalang ditiup angin ke kiri… ke kirilah saya ditiup angin, ke kanan ke kananlah saya.

“Allhamdulilah dengan izinnya… Kawinlah saya nun jauh di seberang sana,” jelasnya yang kini bahagia bermadu.

Dalam pada itu, Zarina berkata, perkongsiannya itu diharap dapat menjadi pedoman dan pengajaran untuk semua dalam memahami erti sebenar cinta.

“Anda boleh dapat cinta tetapi anda tidak akan dapat menguasai cinta. Cinta itu mahal dan hanya untuk Allah sahaja untuk berserah,” ujarnya lagi.

Hasil perkahwinan dengan Raihan, mereka dikurniakan empat cahaya mata iaitu pasangan kembar Muhammad Razil Azrai dan Muhammad Raizal Azrai, 26 , Muhammad Naim Azraidan, 19, dan Muhammad Adam Azrai, 16 tahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Instagram Zarina Zainuddin

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*