Mira Filzah ‘dijaga’ bikin video raya tiga selebriti, “Suka tengok, sebab tak ged1k…”

Walau bagaimanapun, iklan raya daripada pihak Ariani yang memaparkan tiga selebriti jelita iaitu Mira Filzah, Uyaina Arshad dan Bella Dally menarik tumpuan warganet dengan gandingan mereka bertiga.

Mana tidaknya, kejelitaan tiga selebriti ini memukau peminat apatah lagi dikenakan pula baju raya masing-masing. Malah ada juga yang memuji mereka yang tidak gedik apabila mempromosikan baju raya.

Bella Dally

Menerusi satu rakaman video ini pula, ketiga-tiga selebriti ini mencuit hati warganet dengan lakonan mereka yang pastinya ramai dapat relate apabila dipagi hari raya, tentu tergesa-gesa takut tertinggal keluarga.

Dalam pada mereka berlari itu, kecomelan Mira Filzah dijaga oleh Uyaina Arshad dan Bella Dally membuatkan ramai tertarik dan memuji mereka.

@galeriarianiofficial Dah bertahun kita tak macam ni kan? Maybe this year InsyaAllah. Tak sabarrrrr! #ArianiRiaRaya2022 #fyp #SolatRaya #galeriariani #??? @therealmfmirafilzah @uyaina @itsbelladally ♬ original sound – Galeri Ariani


Hantaran video di akaun galeriarianiofficial tersebut yang memaparkan Mira Filzah dijaga dua rakannya itu mendapat perhatian sehingga ribuan tanda suka telah ditinggalkan.

“Alahai comel je diorang jaga Mira. Mira nampak dah baby bump dia”

Mira

“Eeei comel je Mira Filzah berlari”

IMG_20220324_134116 IMG_20220324_134121

“Ni mesti Uyaina driver kereta, lari dulu nak start enjin”

Mira

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : hcl

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*