Ramai Pelik Zizi Kirana & Suami Tak Duduk Bersanding Atas Pelamin , Tak Sangka Ini Jawapan Mereka!

“Malu kami nak bersanding.”

Demikian jawapan penyanyi terkenal, Zizi Kirana ketika ditanya kenapa dia dan suami juga pelakon Yusuf Bahrin tidak bersanding di pentas pelamin pada majlis Raikan Cinta Yusuf & Nur yang diadakan di Grand Kaca Wedding Hall, Durian Tunggal, Melaka, semalam.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KIRANA (@zizi_kirana)


Zizi, 37, atau nama sebenarnya Nur Fazelah Md Tahil berkata, acara diadakan itu lebih kepada majlis kesyukuran bagi meraikan keluarga dan rakan terdekat.

“Sebenarnya, kami lebih pada nak buat majlis kesyukuran dan santai saja. Jadi, kami mahu raikan dengan kaum keluarga dan rakan terdekat. Lagi pun, kami malu bersanding.

“Dari awal lagi kami memang nak majlis ini santai, tetamu datang makan, berjumpa, bergambar dan dengar persembahan qasidah.

“Semalam itu ada keluarga saya datang dari Sabah, keluarga Yusuf, kawan-kawan, anak tahfiz dan beberapa tetamu kenamaan (VIP). Memang itu saja jemputan kami. Persembahan pun daripada kumpulan qasidah Ar-Rayyan saja. Pentas yang ada memang  untuk qasidah. Selesai majlis, baru kami bergambar dengan keluarga di pentas,” katanya kepada Harian Metro.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KIRANA (@zizi_kirana)


Zizi yang baharu melancarkan single Pijak berkata, tetamu yang hadir semalam turut bertanya kenapa mereka tidak bersanding.

“Semalam, masuk dewan kami terus duduk di meja makan beradab. Orang ingat terus ke pentas, tapi tak ada. Memang kami nak macam itu saja. Selalu dah naik pentas. Kali ini, nak lebih bermesra dengan tetamu kami.

“Sampai kumpulan qasidah pun terkejut dan tanya kami tak sanding ke?. Sebab pentas memang untuk mereka saja dan saya menyanyi pun di tepi saja,” katanya.

Sementara itu, Yusuf atau nama sebenarnya Muhammad Yusuf Bahrin berkata, dia dan Zizi sudah memasang niat lebih kepada majlis kesyukuran.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KIRANA (@zizi_kirana)


“Kami buat majlis tu bukan acara resepsi untuk persandingan kami. Saya dan Zizi niat nak berkumpul dengan keluarga dan sahabat handai saja.

“Lebih kepada nak meraikan tetamu yang sudi hadir. Selepas semua sudah selesai baru kami naik pentas untuk bergambar dengan keluarga dan rakan-rakan,” katanya.

Pada majlis itu, pasangan sejoli berkenaan mengenakan persalinan rekaan pereka Shanell Harun dan ditatarias oleh Sharhim Khan.

Terdahulu, pasangan itu berkahwin pada 19 September tahun lalu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :Harian Metro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*