Terkejut tiba2 kuku ‘mencelah’, reaksi Kak Lina buat DSV hiburkan ramai

Semalam akhirnya penonton Big Stage tahun 2022 dapat menyaksikan kemenangan bagi gelaran juara kali ini dimenangi oleh Elica Paujin dan nampaknya ramai penonton berpuas hati dengan kemenangannya itu.

Namun begitu, tidak hanya pemenang-pemenang di Big Stage sahaja yang mencuri tumpuan umum tetapi gelagat lucu juri pada malam tersebut iaitu kemunculan Elly Mazlein mencetuskan tawa ramai sekali lagi.

Kak Lina

Menerusi satu rakaman yang dengan pantas tular di aplikasi TikTok pula mencetuskan Elly Mazlein atau turut dikenali sebagai Kak Lina Pompom membuatkan ramai penonton akui terhibur dengan gelagat spontannya di Big Stage.

Seperti malam akhir Big Stage, Kak Lina dilihat terkejut dengan kehadiran kuku Datuk Seri Vida atau DSV disampingnya membuatkan terjadi pula kejadian yang lucu antara mereka.

Kelihatannya warganet tidak dapat menahan ketawa menonton telatah Kak Lina Pompom apabila muncul di rancangan tersebut. Jika sebelum ini sebagai hos jemputan dan pada malam tadi pula sebagai juri.

@nur.syalina kak lina hahahaha😭😭🤣🤣 #kuikhlaskan #dsv #kaklinapompom #bigstage #bigstage2022 ♬ Ku Ikhlaskan – SalamAbadi


Video yang dikongsikan oleh @nur.syalina tersebut nampaknya tidak hanya mencetuskan dirinya sahaja merasa terhibur malah warganet juga.

“Selalu Kak Lina pompom jadi host, tapi kalini dia pulak jadi juri. Lain macam”

Kak lina IMG_20220328_090944

“Dahla, penat gelak tak habis- habis”

Kak lina

“Kak Lina ada auto jadi lawak hahahaha”

IMG_20220328_091010

“Eh apani hahaha”

IMG_20220328_091022

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : hcl

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*