DS Vida Jatvh Sakit, Iqbal Zulkefli Jawab D4kwaan C4lit Minyak Dagu

Sehari selepas program nyanyian Big Stage melabuhkan tirainya, usahawan sen$asi Datuk Seri Vida (DSV) dikhabarkan terpak$a menerima r4watan di sebuah pusat perubat4n ak1bat kurang sihat.

Sebuah video tul4r usahawan Ahmad Iqbal Zulkefli mendekati Datuk Seri Vida pada konsert akhir Big Stage 2022 Ahad lalu mengund4ng pelbagai $pekulasi dalam kalangan netizen.

@aniqhsr Reply to @ezzyyl99 ♬ Ku Ikhlaskan – Dato Seri Vida

@aniqhsr Reply to @tiaraaisyah30 ♬ Zikir Ya Allah – Munif Ahmad


Berdasarkan gerak tvbuh Vida, dia kelihatan tidak selesa apabila Iqbal, 28, menghampirinya di tempat duduk presiden netizen di hadapan pentas.

Lebih pana$ apabila netizen mend4kwa Iqbal cuba meletakkan minyak penga$ih kepada Vida. Menyedari wujudnya tvduhan tidak berasas itu, Iqbal menyangk@l d4kwaan terb@bit.

“Kec0h fitn@h saya letak minyak m@yat pada DSV. Rasa nak m@rah tapi kena sabar. Saya rasa lvcu apabila orang kata saya letak minyak per@han daripada m@yat.

“Letak minyak dagu dekat DSV. Orang-orang macam ini mungkin rasa bangga apabila ia vir@l, bangga fitn@h orang. Dan keturunan saya tak ada m@in benda itu.

“Tapi tak apa, saya tak kisah pun, teruskanlah saya tidak simpan dalam hati pun,” katanya.

Menjelaskan tentang situasi pertemuannya dengan Vida seperti yang dilihat dalam video berkenaan, Iqbal berkata dia sebenarnya mahu bergambar dengan bekas kekasih tak jadinya itu.

Iqbal menegaskan tindakannya itu bukan disebabkan mahu mengejar populariti malah dia kini $ibuk menerima banyak tawaran program TV dan drama.

Iqbal beri penjela$an di Instastory miliknya.

“Tidak mengapa orang tertawakan saya. Saya cuma mahu ler@ikan kri$is yang berl@ku dan mahu naturalkan keadaan sahaja. Apakah kerana saya sudah $endu?

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*