“Teng0k Dia Tidvr S4ngat D4lam” – Siti Sarah T4kut Kehil4ngan Syuib,Akh1rnya..

Kebelakangan ini, industri hiburan negara dikejutkan dengan kem4tian beberapa selebriti muda ketika tidur. Pemerg1an yang mengejvtkan ramai pihak, kerana selain faktor umur yang masih muda, mereka ini menjalani kehidupan yang sihat, malah tidak mengh1dap sebarang peny4kit.

Kredit foto: IG sitisarahraissuddin

Kejadian tersebut kini secara langsung memberi kesan kepada sesiapa sahaja terutama golongan wanita yang bergelar isteri. Para isteri merasa bimbang dan paranoid kehil4ngan suami dalam cara yang sama. Walaupun mereka sedar bahawasanya, aj4l m4ut itu di tangan Allah S.W.T. Kita hanya mampu melalui perancangan yang telah diaturkan.

Penyanyi Siti Sarah turut merasai perkara yang sama, menyatakan kebimbangannya melalui Instagram apabila menyedari Syuib Sepahtu tidur tidak bergerak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Sarah Raissuddin (@sitisarahraissuddin)


Walau bagaimanapun, melalui perkongsian tersebut, peminat turut berkongsikan kebimb4ngan yang sama di ruang komen. Tak kurang jugak memuji kemesraan pasangan tersebut dan komen balas syuib menjadi bahan usikan peminat.

Hari ini Siti Sarah menzahirkan kata-kata romantis buat Syuib Sepahtu sempena ulang tahun perkahwinan mereka yang ke-9 tahun.


Rata-rata peminat mendoakan pasangan tersebut dipermudahkan urusan dan bahagia hingga ke Jannah.

Pasangan ini berkahwin pada 26 Februari 2011 dan dikurniakan tiga cahaya mata, Uwais Alqarni, 8, DZahira Talita Zahra, 5, dan Ariq Matin yang berusia 3 tahun.

 

Sumber:Cari

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://www.dnq.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*