Anzalna Nasir umum s4rat h4mil anak kedua, bakal bers4lin Aidilfitri nanti

Pelakon cantik dan berbakat besar Anzalna Nasir ini tidak asing lagi dalam dunia seni tanah air apabila dia mula dikenali melalui rancangan realiti Dewi Remaja 2011.

Sejak berkahwin dengan jejaka pilihan hatinya dan bersalin anak pertama iaitu Mohamad Eidrees, Anzalna dilihat telah mengurangkan aktiviti seninya. Dalam perkembangan terbaru, dia  dipilih sebagai wajah kepada koleksi terbaharu jenama tudung milik Allahyarhamah Siti Sarah, Loveta.

Terbaru menerusi laman instagram rasmi miliknya, Anzalna melu4hkan rasa syukur kerana masih lagi diberi peluang merasai nikmat bulan Ramadan yang baru sahaja tiba. Dia juga kini sedang s4rat hamil anak kedua, dan memohon doa agar urusan melahirkan anak kedua nanti dipermudah dan mereka diberi kesihatan yang baik sehingga selesai proses kelahiran.

“Salam Ramadan. Alhamdulillah, bersyukur kerana diberi peluang untuk bertemu lagi di bulan yang mulia, bulan penuh keampunan dan rahmat daripada-Nya.

Alhamdulillah Eidrees bakal dapat adik hari raya nanti. Another “Eid” baby. InsyaAllah.. Untuk itu, mohon doa semua agar dipermudahkan urusan melahirkan nanti dan semoga kita semua terus diberikan kesihatan yang baik. Amin..8MonthsPregnant,” tulis Anzalna di ruangan kapsyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anzalna Nasir (@anzalnanasir88)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 36.2k tanda suka dan pelabagai komen dari rakan artis dan netizen yang rata-rata mengucapkan tahniah dan mendoakan supaya urusan Anzalna untuk bers4lin dipermudahkan.

Untuk makluman, Anzalna dan suami mendirikan rumah tangga pada tahun 2016 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Mohamad Eidress yang kini sudah mencecah usia 3 tahun.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: innstagram anzalnanasir88

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*