“Lebih Selamat & Selesa..” Gadis Rasa Seronok Keluar Makan Dengan Telekung Lepas Habis Tarawlh,

Bulan ramadhan yang kita tunggu-tunggu sudahpun tiba, pasti ramai yang berasa seronok untuk menjalani ibadah berpuasa dan mengerjakan solat tarawih.

Begitu juga yang dirasakan oleh seorang pengguna Tlk Tok dikenali sebagai Nabila Othman yang berkongsi video memaparkan dirinya dan beberapa orang wanita yang masih bertelekung selepas pulang dari tarawih di sebuah restoran.

Menerusi video tersebut, difahamkan mereka yang baru selesai mengerjakan solat tarawih di masjid terus keluar untuk menjamu selera dengan bertelekung tanpa dipandang pelik oleh orang ramai.

Satu-satunya bulan yang orang tak pandang pelik kalau kau pakau telekung bila keluar. Sehingga kini, video perkongsian tersebut telah meraih 615.7K tontonan, 155.1K tanda suka, 1.11K komen di laman TlkTok.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata orang ramai turut berasa teruja dengan dengan situasi tersebut kerana hanya dapat dilakukan pada bulan Ramadhan sahaja.

Betul, semua santai bila aku pakai telekung pergi supermarket. – Netizen.

“Family saya pergi mamak pakai telekung je tadi lepas terawih,” tulis seorang pengguna TlkTok.

“mungkin ini kot maksud orang bila diorg kata takpe lepas ni bila keluar pakai telekung je”

“laaa comet je yg tgh order tuuu, ahahaa betull, slalu moreh mamak pkai telekung . my family and i pergi mamak pakai telekung je tadi lepas terawih”

Sumber : beautifulnara

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :https://earnsupport.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*