“Dgn aku sekali gelak”- Cubaan Neelofa betulkan rambut Haris Ismail cetus tawa ramai

Sebut sahaja pasangan popular, Neelofa dan Haris Ismail pasti ramai yang semakin mengenali perangai lucu mereka berdua. Boleh dikatakan sangat serasi apabila kedua-duanya rupa-rupanya sangat sporting.

Malah acap kali juga, gelagat mereka sering viral menjadi perhatian warganet di aplikasi TikTok sehinggakan masuk ruangan fyp atau for your page dengan pantas.

IMG_20220404_225200

Walau bagaimanapun, sekali lagi nampaknya pasangan sama cantik, sama padan ini viral mencuit hati warganet dengan gelagat mereka yang dikongsikan semula ini.

Kelihatan kedua-duanya dalam sesi live dan tidak semena-mena rambut Haris Ismail yang dilihat tidak kemas dirapikan oleh Neelofa namun lain pula jadinya di akhir video yang turut mengundang tawa buat Neelofa.

Mana tidaknya, reaksi Haris Ismail selepas rambut dirapikan oleh Neelofa semakin kacau menyebabkan gelagat mereka yang sempat bergurau mencvri tumpuan warganet.

@indigovelvet4 #neelofa #fypシ #neelofaharis #harisismail ♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod & Kevin The Monkey


Hantaran video yang dikongsikan semula oleh akaun bernama, indigovelvet4 tersebut bagaimanapun mengundang tawa ramai dengan cara ketawa Neelofa yang dikatakan sama sahaja seperti sebelum ini.

“Lofa memang dari dulu mudah terhibur. Hahaha, cuma dia gelak sekarang…”

Neelofa

“Nak tolong salah pulak ya”

Neelofa

“Geng kacvu tok laki, kadang rindu nak kena mar4h dia”

IMG_20220404_225312

“Suka tengok Lofa la ni…”

IMG_20220404_225330

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*