Siapa Sebenarnya Isteri Kepada Penyanyi Yasin Yang Tidak Mengakv Bersal4h?

Semua mengetahui kisah bekas ahli kumpulan Brothers iaitu Yasin Sulaiman, yang kini didkwa di mahk4mah.

Bekas penyanyi nasyid dan juga komposer, Muhammad Yasin Sulaiman berdepan hukvman gantvng sampai mat1 selepas didkwa di Makhmah Majistret Petaling Jaya atas pertudvhan menged4r d4d4h jenis g4nja di kediamaannya pada 24Mac lalu.

Mengaku Tidak Bersalah

Pendkwaan mengikut akta diperuntukkan hukvman penjar4 seumur hidup atau hukvman gantvng. Sekiranya tidak dihukvm mat1 hendaklah diseb4t maksimum 15 sebat4n, jika sab1t kesalah4n.

Selain itu, Yasin juga mengaku tidak bersalah bagi satu lagi pertudvhan di hadapan hakim Norshila Kamaruddin di Makhamah Sesyen.

Yasin didkwa menanam 17 pokok ganj4 di dalam pasu plastik berisi tanah merah, pada lokasi, waktu dan tarikh yang sama. Sebelum ini dia ditahan p0lis bersama 17 pasu pokok g4nja yang dipercayai ditanam sejak dua bulan lalu dalam serbvan di kediamannya.

Siapa Sebenarnya isteri Yasin?

Artis berdarah kacukan Melayu- Australia itu mendirikan rumahtangga pada tahun 2005 bersama Sharifah Eena Houzima Syed Hassan dan dikurniaakan dua cahaya mata. Merupkan isteri, Eena juga ialah pengurus kerjaya Yasin sebagai penyanyi dan komposer.

Bagaimanapun, mereka kini dalam proses pencera1an menurut peguam Yasin, memburukkan lagi kesihatannya. Peguam juga mendedhkan bahawa Yasin melalui fasa perpisahan dengan isteri yang membuatkan tahap kesihatannya mel4rat. Kini Yasin sentiasa mendapat sokongan dari keluarga dan rakan rapat.

Peguam ada menyatakan bahawa rek0d Yasin bersih selain dia banyak memberi inspirasi melalui karyanta, namun begitu, Yasin Sulaiman tidak dibenarkan diikat j4min.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Youtube

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*