“Pernah mahu t0reh tangan, ceder4kan diri..”- Pendedahan Chacha Maembong Tarik Perhatian

Pelakon Chacha Maembong mende,dahkan pernah berde,pan tek,anan yang amat te,ruk hingga terde,,tik mahu men,,cedera,kan diri sendiri sebagai jalan penyelesaian.

Chacha atau nama sebenarnya Siti Aisyah Ismail berkata, tekanan tersebut datang daripada go,sip yang tidak benar yang dilemparkan terhadap dirinya ketika awal kerjayanya sebagai pelakon.

“Beberapa tahun lalu saya pernah,, meng,alam,i t.ek,anan amat heb,at apabila ada go,sip liar tib,a-tib,a timbul tentang diri saya.

“Walhal saya langsung tak buat seperti apa yang diperkatakan. Ketika itu saya baru hendak kenal dunia dan disebabkan cerita sebegitu, saya pernah terfikir hendak cederakan diri sendiri.

“Ya, cedera,,,kan diri sampai terfikir mahu to,reh pergela,ngan tangan menggunakan pisau sebab dah terlalu tertekan dengan mulut-mulut orang,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chacha Maembong (@chacha_maembong)


Chacha ditemui Kosmo! Online pada majlis Ad Hoc Raya 2022 di Pusat Dagangan Kuala Lumpur (WCTKL) petang semalam.

Tambah Chacha, 26, dia bagaimanapun bersyukur kerana cepat sedar dan tahu masih ada insan yang sayangkan dirinya, sekali gus berhenti daripada melakukan tindakan bodoh tersebut.

Pelakon drama Cukup Derita Itu ini berkata, apa yang berlaku selama ini membuatkan dirinya lebih matang berdepan fit,,,nah dan go,,,sip liar pada masa akan datang.

“Bagi saya ini adalah lumrah dan apa yang perlu saya telan sebagai seorang artis apabila segala tin,,,dakan akan menjadi perhatian serta tidak mudah untuk memuaskan hati semua pihak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chacha Maembong (@chacha_maembong)


“Perkara tersebut menjadi pengajaran dan buatkan saya lebih matang dalam berfikir serta melakukan sebarang tindakan.

“Bukan mudah hendak puask.an hati semua walau saya cuba untuk mengikut apa kehendak orang lain ketika itu. Jadi cara paling mudah, jalani sahaja hidup seperti biasa,” ujarnya yang kini lebih berhati-hati memilih kawan agar tidak terpedaya dengan talam bermuka dua.

Terdahulu, adik kepada pelakon popular Emma Maembong ini pernah dihimpit dengan pelbagai kontroversi seperti ditaja golongan orang kenamaan (VIP) selain video berparti dengan hanya berbikini di Bali, Indonesia yang tersebar beberapa tahun lalu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Kosmo

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*