“Saya Tak Svka Setiap Inci Dari Tokram!”- Datin Alyah K0ngsi Sebab Dia Men1kah Dengan Datuk Ramli MS

Siapa yang tidak kenal dengan Datin Alyah kan? Selain bergelar penyanyi, Alyah juga merupakan isteri kepada maestro muzik Datuk Ramli MS atau Tokram.

Seperti yang kita tahu, sebelum ini Tokram bagaikan menyembuny1kan isterinya iaitu Datin Alyah daripada tont0nan umum di laman Instagram miliknya.

Namun, itu bukan bermaksud hubungan mereka rengg4ng tetapi masing-masing mempunyai pr1vasi yang tersendiri malah pasangan ini dikatakan baik-baik sahaja dalam rumahtangga yang begitu bahagia.

Selepas hampir sembilan tahun berkahwin dengan Datuk Ramli MS, penyanyi Datin Alyah menddhkan dia tidak pernah menyvkai suaminya Datuk Ramli MS itu.

Perasaan yang timbul sebelum berkahwin itu teg4s Alyah, juga menyebabkan dia tidak pernah mempunyai impian untuk hidup bersama maestro muzik tersohor negara, Datuk Ramli MS.

Penyanyi Datin Alyah meng4kui dia tidak pernah pun bermimpi atau pun terfikir akan bersuamikan Datuk Ramli MS seperti hari ini. Mungkin ramai yang tidak tahu, Alyah sebenarnya tidak menyimpan perasaan suka terhadap suaminya itu.

Kerana itu juga, Alyah atau nama sebenarnya, Noor Hasliah Abu Hasan memberitahu, dia sangat pel1k bagaimana akhirnya Ramli yang tidak digemarinya itu bergel4r suaminya selepas mereka disatukan dalam sebuah majlis secara rahs1a di Indonesian pada 18 Mac 2013.

“Saya tak pernah ada impian dan keinginan langsung untuk menyukainya malah saya tak pernah terfikir pun. Tetapi Allah aturkan saya berjumpa dia semula selepas kali pertama bertemu ketika saya menjadi penyanyi ganti di sebuah kelab dan akhrinya dia menjadi suami saya.

“Saya memang tak menggemari setiap inci pun Tok Ram, sampai hari ini pun pel1k. Tetapi saya percaya Allah ada perancangan terbaik yang saya tak tahu, saya go with the flow,” kata Alyah.

“Istimewanya Tok Ram apabila dia boleh melayan budak kecil walau anak saudara saya,” 

Penyanyi lagu Tak Mungkin Kerana Sayang itu juga tidak menaf1kan, perbezaan usia sebanyak 20 tahun dengan Ramli juga menyebabkan mereka sering berc4nggah pendapat.

Bagaimanapun, Alyah berlapang dada menerima perbeza4n itu kerana hal demikian adalah lvmrah dalam kehidupan berumah tangga.

Sekalipun, terdapat banyak cab4ran bersuamikan Ramli, namun Alyah mengagumi satu perkara yang ada dalam keperibadian lelaki berusia 64 tahun itu.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Youtube DJ Nazz

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*