Gadis Jadi Wartawan Laporkan Kh1nzir Melintas Undang Ketawa, “Siaran Langsung…”

Setiap kampus pastinya mempunyai keunikan mereka yang tersendiri dan ini berbeza-beza mengikut lokasi kampus tersebut. Macam keadaan di sebuah kampus ini yang meraih perhatian dengan kemunculan sebuah keluarga kh1nzir yang berada di situ.

Sehinggakan seorang gadis ini sempat melakukan liputan secara langsung melaporkan gelagat khinzir melintas ini. Video tersebut juga kini tular dikongsikan apabila ianya meraih lebih setengah juta tontonan setakat ini di mana netizen turut berdekah melihatnya.

@emmeowme

siaran langsung

♬ original sound – 🧣🧚🏻✨


Di dalam video yang dikongsikan ini, kelihatan gadis itu berada di dalam kawasan kampusnya bersama rakan-rakan yang lain. Dalam masa yang sama, muncul sekumpulan khinz1r yang melintas di hadapan mereka tidak jauh dari mereka berada.

Situasi itu turut menyebabkan gadis itu bertukar menjadi wartawan pula di mana dia mula melaporkan kejadian yang sedang berlaku itu. Lebih melucukan, turut dapat dilihat sekumpulan khinz1r itu yang melintas dengan cara beratur di dalam satu barisan yang sama.

melintas

Ada juga yang berseloroh mungkin juga keluarga khinz1r itu sedang keluar berjalan-jalan untuk ambil angin sama seperti yang dilakukan pelajar di situ.

Di ruangan komen, kebanyakan netizen turut terhibur melihat situasi yang dikongsikan ini. Malah ada yang turut berdekah melihat gelagat pelajar di situ yang seperti sudah biasa melihat kejadian seperti itu berlaku di sana.

“Tahap steady diorang macam dah hari hari kena hadap.”

gadis

“Weh ya Allah hahahaha steady nya masing masing.”

khinzir

“Wah ex aku dan anak anak nya berlari.”

komen

“Jauh boleh lah panggil-panggil, japgi dia pusing korang lari pusing satu kampus 5 kali.”

tik tok

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*