Mawar Karim Perjelas Kes Pinjam RM720,000! Siapa Individu Bernama ‘S’?

Ramai yang tak sangka, tiba-tiba keluar pula kisah yang mana mengatakan bekas isteri kepada Fizo Omar iaitu Mawar Karim atau Mawar Fareeda, kini telah disam4n.

Sam4n itu dilakukan kerana Mawar Karim tidak dapat membayar wang yang dipinjam sebanyak RM720ribu.

Dari lap0ran terdahulu, Mawar dikatakan telah meminjam wang berkenaan dari seorang individu bernama Nabil pada 7 Jun 2021.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mawar Karim (@mawar_karim)


Satu sam4n dibuat ke atas Mawar Karim kerana dikatakan lari dari membayar pinjaman berkenaan dalam tempoh 7 bulan dari tarikh berkenaan.

Mawar Karim juga dikatakan tidak dapat dihubungi pada bulan Oktober tahun lalu oleh individu bernama Nabil itu ketika cuba meminta wang yang dipinjam oleh Mawar.

Oleh itu t1ndakan mahkam4h dilakukan dan kini Mawar Karim berdepan pengisyt1haran bankr4p jika tidak dapat membayar wang berkenaan.

Tidak hanya berdiam diri, akhirnya Mawar Karim telah memberi respwon tentang hal ini.

Menerusi satu hantaran di IG Story di akaun Instagram miliknya, Mawar menjelaskan bahawa ada pihak yang cuba malvkan dirinya.

Mawar memberi petunjuk bahawa individu itu bermula dengan pangkal huruf S.

“Wahai individu bernama S, tidak habis-habis lagi ye nak buat cerita yang tak betul tentang diri saya ni. Tahun lepas ada kisah tentang saya dit4han di sekatan jalan raya, kini setahun lepas tu kata saya lari dari hvtang, sampai nak bankr4p pula dah.”

“Mahu buat saya malu kepada satu Malaysia ye, jangan satu hari nanti terbalik pulak ceritanya. Orang memang tahu siapa gerangan individu bernama S ini.”

Itulah yang ditulis oleh Mawar menjel4skan bahawa ada pihak bernama S yang cuba menjatvhkan reputasi dirinya. Siapa agaknya si S ini.

Diimbas kembali, seperti yang Mawar jelaskan, tahun lalu, semasa perintah kawalan pergerakkan masih ada, nama Mawar pernah naik sekali, kononnya dirinya ditah4n di satu sekatan jalan raya. Malah nama Mawar turut dikaitkan dengan seorang indivdu terkenal ketika itu.

 

Sumber : Instagram Mawar Karim

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :/www.viralmy.me

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*