Ramai Puji Layanan Yusof Haslam Kepada Anak Menantu Walau Anak Buat H4l

Ek0ran kemarav panjang yang mel4nda rumahtangga pelak0n dan pengar4ah Syamsul Yusof dan pelakon jelita Puteri Sarah Liyana, pa$angan ini sudah lama tidak tinggal $ebumbung.

Hujung minggu lalu, Puteri Sarah telah mended4hkan dia dig4nggu oleh kekasih gelap suaminya yang bernama Ira Kazar.

Disebalik kemelvt rumahtangga yang berpanjangan, terbaharu pelakon Puteri Sarah berk0ngsi sebuah v1deo menarik di laman TikTok.

Biarpun rumah tangga dil4nda bada1, perkongs1an Puteri Sarah di aplikasi TikTok telah menarik perhatian warganet apabila sebuah rak4man v1deo yang dimuat naik itu memaparkan hubungan baik mentuanya, Datuk Yusof Haslam dan isteri dengan cucu-cucu.

Sarah walau bagaimana pun, sempat memuat naik sebuah kap$yen yang menyentvh hati seolah-olah menujukan kata-kata tersebut buat suaminya.

“Hidup ini penuh dengan keberkatan, tapi kita selalu ambil mudah. Kita selalu fikirkan perkara yang kita tidak miliki. Hargailah apa yang kita ada sekarang dan bersyukurlah.”

Rata-rata netizen di ruang k0men ber$impati dengan nasib yang me1mpa Puteri Sarah dan berharap hvbungannya dengan suami bakal pul1h tidak lama lagi.

Vide0:

@puterisarahliyana Life is full of blessings we take for granted. Yet so often we dwell on what we don’t have. Appreciate what you already have and be grateful 🥰❤️ #fyp#fyppppppppppppppppppppppp ♬ original sound – Puteri Sarah liyana

Menerusi ruang komen, rata-rata netizen memuji s1kap yang ditunjukkan Datuk Yusof Haslam dan isteri yang masih melayan menantu serta cucu dengan baik walaupun rumah tangga anaknya sedang dil4nda bada1.

K0men Net1zen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : puterisarahliyana

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*