Netizen kata macam tengok cermin, Aedy Ashraf akhirnya ‘jumpa’ kembar viral

Pelakon, Aedy Ashraf bukanlah nama yang asing lagi sebagai anak seni yang sentiasa memberikan kesan terhadap lakonannya di kaca televisyen kepada penonton. Sehinggakan dia antara pelakon yang begitu mendapat perhatian sejak muncul dalam drama Kisah Cinta Kita.

Walaupun begitu, pasti anda masih ingat akan seorang kembar Aedy Ashraf yang mana telah viral kerana persamaan wajah mereka yang dalam pada masa sama mengundang netizen turut terkedu.

Aedy (18)

Namun begitu, terbaharu mereka akhirnya bersama viral di media sosial. Ini kerana Aedy Ashraf dilihat akhirnya ‘jumpa’ dengan kembar dirinya itu sehinggakan masuk ke ruangan fyp atau for your page di aplikasi popular, TikTok.

Menerusi live di Instagram, ribuan mata dilihat telah menonton mereka dan ada yang mengatakan keliru dengan kedua-dua lelaki tersebut apabila lelaki yang tular itu dikatakan juga boleh berlakon cerita kembar bersama Aedy Ashraf.

Video:

@seronokselalu @aedyxashraff @_lalan21 #fypシ #aedyashraf #kembaraedyashraf #artismalaysia ♬ original sound – seronokselalu


Perkongsian video oleh akaun atas nama, seronokselalu di aplikasi TikTok tersebut mengundang perhatian ramai dengan dalam pada masa yang sama ditinggalkan ratusan reaksi terkedu netizen yang tidak menyangka mereka benar-benar mempunyai begitu banyak persamaan.

“Dia macam eh aku tengok cermin ke? HAHAHA”

IMG_20220421_063349

“Laa aku ingat yang bawah tu dia”

Aedy

Aedy

“Asenya kembar ni, terpisah duluuu dulu kala”

IMG_20220421_063421

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*