Gurauan Kasar Bak4r Mercvn Pasangan Kembar Aidil Zafuan, Zaquan Adha Raih Perhatian Netizen

Setiap kali tibanya musim perayaan, pasti terdapat banyak momen yang dapat dikongsikan bersama orang tersayang kerana inilah masanya mereka boleh berkumpul beramai-ramai setelah masing-masing sibuk dengan kehidupan sendiri.

Ini termasuklah ragam pasangan kembar pemain bola sepak kebangsaan, baru-baru ini menerusi hantaran di laman Instagram milik Zaquan Adha, di mana kelihatan dirinya sedang tidur di dalam sebuah bilik, namun diganggu oleh abang kembarnya, Aidil Zafuan.

Berdasarkan perkongsian video yang dimuat naik itu, Aidil sedang ‘mengenakan’ adiknya yang sedang enak diulit mimpi itu dengan meletakkan mercun telur naga di dalam sebuah periuk bersebelahan dengan Zaquan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zaquan Adha (@zaqone_08)


Sebaik sahaja Aidil menyalakan mercun di dalam periuk tersebut, Zaquan terus terjaga daripada tidurnya kerana terkejut mendengar bunyi letupan.

Walau bagaimanapun, Zaquan meluahkan kesyukuran kerana tilam tersebut tidak terbakar angkara mercun yang diletakkan di dalam sebuah periuk tersebut.

Namun begitu, difahamkan tilam tersebut hanyalah berlubang sahaja.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen mengatakan gurauan yang dilakukan oleh Aidil tersebut kepada adiknya sangatlah kasar seperti lawak kasar Pak Arab.

Tidak kurang juga, ada netizen sempat berseloroh dengan mengatakan roh Zaquan belum sempat memasuki ke dalam badan atlet berusia 35 tahun itu.

Selain itu, mereka tidak menyangka bahawa abang kepada Zaquan Adha iaitu Aidil Zafuan merupakan seorang pasangan kembar yang nakal berbanding adiknya itu.

Bukan itu sahaja, malah rata-rata di kalangan netizen tidak sabar hendak menunggu balasan daripada Zaquan atau sebenarnya Mohamad Zaquan Adha bin Abd. Radzak kepada abang kembarnya itu.

Sumber: OMM

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :viralkamipress

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*