[VIDEO] Telatah Abby Abadi Meny4kat Norman Hakim Ketika Sesi Bersalaman Buat Ramai Terhibur

Aidilfitri pasti disambut dengan meriah, lebih-lebih lagi dengan keluarga yang mempunyai ahli yang ramai. Keluarga besar Norman Hakim selalu menjadi perhatian ketika hari raya apabila mereka sering meraikan raya bersama dengan bekas isterinya iaitu Abby Abadi.

Tahun ini mereka meraikan hari raya bersama pada raya kedua manakala pada raya pertama Norman dan Memey Suhaiza menyambut di Kuantan. Mereka lebih memilih tema sedondon berwarna oren untuk ahli keluarga.

Mereka sering berkongsi momen-momen raya di media sosial masing-masing tetapi apa yang menarik perhatian adalah satu video di akaun Instagram Abby Abadi di mana Abby meny4kat Norman Hakim ketika bersalaman pada hari raya bersama keluarga. Ada sahaja idea Abby kenakan Norman buatkan ramai terhibur dengan gelagat mereka.

Abby memberitahu video berkenaan adalah ketika dia meminta duit raya dengan Oman (Norman Hakim). Dapat dilihat Abby bergurau bersalaman dengan Norman membuatkan semua tergelak. Kemesraan keluarga besar ini sering membuatkan peminat berasa bahagia apabila melihatnya. Terus kec0h apabila Abby sak4t Norman, maklum lah semua sporting baru lah meriah hari raya kali ini.

“Selingan.. Masa minta duit raya kt Oman tadi haha… dia taknak salam kita. Cer teka, apa dialog kita bagi?”, tulisnya.

VIDEO:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Abby Abadi (@abbyabadi_official)


Menjengah ke ruangan komen, ramai yang cukup terhibur melihat telat4h mereka tersebut serta mendoakan kebaikan buat mereka. InshaAllah. -TTK

KOMEN NETIZEN:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Instagram Abby Abadi

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*