Gelagat Pasangan Bergadvh Tengah Jalan Dalam Hujan Cetus Persoalan

Setiap pasangan pastinya tidak dapat lari daripada diuji dengan macam-macam ujian dan dugaan dalam hubungan mereka. Macam sebuah video yang tular ini tentang gelagat pasangan yang berg4duh di tengah jalan sehingga mencetuskan persoalan dalam kalangan netizen.

Bukan sahaja kelihatan membahayakan malah ramai yang turut tertanya-tanya apa sebenarnya yang berlaku pada pasangan tersebut. Video tular itu kini meraih lebih dua juta tontonan setakat ini di mana ramai yang turut sama terkedu melihat gelagat pasangan ini.

@boyy_tayar

Semoga Dipermudahkan Segala Urusan 😌

♬ original sound – Syahmi Sazli


Menerusi video yang dikongsikan ini, kelihatan pasangan itu yang berada di tengah-tengah highway semasa hujan lebat itu. Dalam masa yang sama, lelaki itu dilihat seperti sedang memujuk wanita itu yang berusaha lari darinya namun tidak berjaya.

Lelaki itu dipercayai sedang memujuk kekasihnya yang seperti sedang beremosi tentang sesuatu sehingga sanggup berdiri di penghadang jalan tersebut. Sekali pandang, ramai yang menyangka ia seperti babak di dalam drama sahaja ditambah pula dengan hujan lebat yang turun itu.

hujan

Dalam masa yang sama, ada yang menyamakan pasangan itu dengan watak Mia dan Khuzairi di dalam drama popular yang sedang ditayangkan ini. Walaupun ianya kelihatan melucukan, ada juga yang turut bimbang dengan situasi yang bahaya itu terutamanya kereta yang lalu lalang di situ.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama berkongsikan reaksi mereka melihatkan gelagat pasangan ini. Malah ada yang turut terhibur membaca pendapat netizen yang cuba meneka apa sebenarnya yang terjadi pada pasangan itu.

“Kes rumah tangga jangan bawak ke tengah jalan bang, bahaya.”

pasangan

“Mesti tajuk dia 7 hari menghujani mu…”

bergaduh

“Mia dengan khuzairi ke tu.”

komen

“Tak boleh berhenti kejap ke kereta-kereta ni. Hormat lah sikit pasangan tengah bergaduh…”

tik tok

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*