Innalillah! Gag4l Tahan Seb4k, Hawa Rizwana Kongsi Dvka

Pengacara Hawa Rizwana Ahmad Redzuan gag4l menahan seb4k dan air mata ketika mengendalikan program Hello Doktor yang bersiaran secara langsung di TV3, kelmarin.

Hawa berkata, Ahad lalu adalah momen yang paling sur4m untuk semua kakitangan Hello Doktor apabila penolong penerbit program itu, Faris Hafifi baru menghembvskan nafas ter4khir Sabtu lalu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HAWA RIZWANA REDZUAN (@hawarizwana)


“Ahad lalu adalah hari yang sangat svram. Selalunya ketika program Hello Doktor bersiaran pada jam 5.30 petang, arwh akan selalu hubungi dan bertanya mengenai persiapan saya mengendalikan program itu.

“Dia juga selalu menjenguk saya di bilik mekap bagi memastikan saya sudah bersedia selain akan membantu dan menerangkan topik yang ingin dibincangkan pada setiap episod.

“Nak dijadikan cerita selepas hampir sebulan Hello Doktor berehat dan kembali mula bersiaran Ahad lalu, arwh sepatutnya ada bersama kami, tapi kami mendapat berita arwh sudah meninggl dunia Sabtu lalu sedangkan kami baru bermesej Jumaat lalu.

“Keadaan di studio menjadi sangat sur4m apabila terdapat krew produksi yang baru pulang daripada urusan pengebum1an arwh. Masing-masing di dalam studio sangat seb4k dan menggelet4r bila nak bercakap sehingga saya pun sukar mengawal em0si ketika bersiaran,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by buletinfm (@buletinfm)


Menurut Hawa, pemergian Faris mengejvtkan ramai pihak apabila arwh menghembskan nafas terakhir pada usia yang masih muda iaitu 27 tahun.

“Arwh sebaya usia dengan saya dan kami kenal sewaktu belajar bersama di Universiti Teknologi Mara (UiTM). Kami selalu ditugaskan menjadi pengacara bersama-sama.

“Arwh sememangnya dikenali sebagai individu yang jujur, peramah, lucu dan rajin bekerja. Pemergian arwh adalah satu kehilangan besar buat saya kerana dialah antara individu yang selalu memberi kata semangat dan mengajar saya untuk menjadi lebih baik,” katanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:Harian Metro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*