“Kita nak cari orang di Thailand…” – Ini Yang Ustaz Kazim Buat Untuk Cari B0moh Yang Meny1hir Beliau

IPOH: Penceramah bebas, Datuk Kazim Elias akan mencari individu di Thailand yang dipercayai mengen4kan s1hir terhadapnya seperti did4kwa sesetengah pihak sebelum ini.

Kazim atau lebih dikenali sebagai Ustaz Kazim berkata, beliau akan dibantu oleh seorang sahabatnya dari Thailand yang tiba di negara ini sejak dua hari lalu.

“Kita nak cari orang di Thailand yang disebut berkali-kali, yang orang jumpa gambar saya di tempat raw4tan.

“Kita nak pujuk balik dia supaya buangkan s1hir dia dan dengan izin Allah tidaklah jadi s1hir lagi,” katanya dalam siaran langsung di Facebook milik beliau pagi ini.

Siarang langsung bertajuk ‘Prank, Berlakon atau Real’ itu diadakan di Facebook miliknya bernama Dato’ Ustaz Mohd Kazim Elias dan mendapat tontonan lebih 11,000 orang.

Ustaz Kazim yang diser4ng peny4k1t misteri berkata, pihaknya sanggup membayar individu yang digel4r b0moh di Thailand tersebut agar menghent1kan s1hir yang dikenakan terhadapnya.

“Berapa ribu dia nak kita bayarlah. Cari duit bayar pada bomoh itu, nanti suruh dia tarik semula apa yang dia buat,” katanya.

Semalam, Ustaz Kazim dalam satu hantaran di media sosial miliknya memohon bantuan orang ramai yang boleh mengubati peny4k1t dialaminya.

Hantaran gambar yang dimuat naik beliau petang semalam menunjukkan sebelah tangannya yang ditumbuhi beberapa ketulan kecil warna hitam.

Beliau kemudiannya memuat naik hantaran kedua sekitar pukul 2.30 pagi tadi menunjukkan keadaan mukanya diperc4yai ak1bat perbvatan s1hir.

Ustaz Kazim menulis: “Ini (gambar) keadaan muka saya sekarang dan selama ini saya sembunyikan melalui tampalan apabila muncul di khalayak. Bukan hanya di muka malah seluruh badan”.

Menurutnya, beliau boleh jadi luka dengan sendiri sehingga mengeluarkan d4rah.

“Saya perlukan pertolongan untuk sesiapa, baik doktor atau daripada perubatan alternatif untuk mer4wat saya. s4k1t gat4l, gel1sah, ped1h dan pelbagai perasaan saya selama ini tak boleh lagi saya s0rok,” katanya. – UTUSAN

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: UTUSAN ONLINE

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*