“Hadiah 2 Tahun Pernantian..” – Pernah Dihlna MandvI, Y0utuber Terkenal Dedah Isteri Kini H4miIkan Bayi Kembar

Sebelum ini, isteri kepada Y0utuber terken4l Alief Irfan pernah dih1na m4ndvl serta menerima pelbagai komen kas4r mempert1k4ikan keupayaannya untuk mendapatkan zvriat. Sebagai isteri yang turut mengh4rapkan kehadiran cahaya mata, Bella b4hkan sangat tertek4n dengan isu tersebut.

Lepas pergi checkup…Alhamdulillah penantian 2 tahun, kami dikurniakan bayi kembar

Namun kata orang rezeki sememangnya hadir pada waktu yang tepat, bila mana Instafamous berkenaan akhirnya disahkan positif h4mil menjelang ulang tahun perkahwinan kedua mereka.

Berkat 2 tahun penantian, baru-baru ini Alief Irfan tampil berkongsi 1 lagi berita gembira apabila Bella kini sedang mengandungkan sepasang bayi kembar pula.

Cuma kitaorang tak tahu lagi jantina lelaki atau perempuan…tapi belah ayah Alief memang ramai kembar lelaki.

Walau bagaimanapun, jantina bayi tersebut belum diketahui oleh pasangan ini lagi. Jawapan tersebut sebenarnya sedang disimpan rapi oleh ibu Bella, namun hanya didedahkan melalui acara pendedahan jantina yang bakal dilangsungkan tidak lama lagi.

Dalam pada itu, mereka juga berseloroh tidak sangka akan terkena tempias keturunan anak kembar yang ramai daripada sebelah keluarga bapa Alief Irian

Tak sangka, 2 sekali gus Allah bagi…berkat sabar banyak lalui hinaan orang. Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen tumpang gembira atas perkhabaran bermakna buat pasangan ini meskipun pernah dikec4m teruk suatu ketika dahulu.

Dalam pada itu, ada yang turut senasib dengan Bella apabila hanya dikurniakan anak setelah sekian lama menanti.

K0MEN NETIZEN:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: JatiMedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*