“Dia Cantik, Ada Suara Dan Berbakat,” – Anak Gadis Tular Di TikTok, A Aida Terbuka Jika Natassha Aktif Seni

Penerbit terkenal, Datuk A Aida tidak kisah sekiranya suatu hari nanti anak keduanya, Wan Azevanatassha atau Natassha, 21, terbabit dalam dunia hiburan tempatan dan menjadi penyanyi kerana dia berbakat di dalam bidang berkenaan.

Perkara itu dikongsikan A Aida, 52, susulan beberapa video yang dimuat naik anak hasil perkahwinannya dengan penyanyi Ameng Spring, itu tular di aplikasi TikTok.

“Saya tak kisah dia menjadi penyanyi. Saya okay saja. Macam saya kata, dia ada suara, rupa dan pandai main gitar, kenapa tidak. Saya selalu cakap pada dia, mainlah gitar dan letak di YouTube. Manalah tahu boleh meletup.

“Saya selalu bebel pada dia. Sudah ada semua dan buatlah album. Tapi dia tak nak, sebab katanya itu lebih pada kepuasan diri sendiri. Perhatiannya bukan nak menjadi artis, dia tak nak.

“Bagi saya, sayang anugerah Allah. Tak semua orang dikurniakan kelebihan dan bakat itu. Sayang tak digunakan,” katanya.

A Aida yang juga penerbit A Aida Production turut menambah, kedua-dua anak perempuannya pandai dan berbakat dalam bidang nyanyian.

“Kakak dia pun, Wan Az Aleesa, 26, pun boleh menyanyi. Kedua-dua anak Ameng ni boleh nyanyi. Tapi itu lah, mungkin mereka mahu beri perhatian pada bidang lain iaitu pelajaran.

“Alhamdulillah, Aleesa sekarang mengikuti pengajian peringkat Sarjana dan Natassha pula program Akauntan di Universiti Teknologi MARA (UiTM).

“Macam Natassha, dia seorang anak yang ada dunia tersendiri. Biasa dalam bilik saja. Sedangkan bagi saya dia pandai main gitar, menyanyi, suara ‘best’.

“Dari dulu lagi saya dengan beberapa kawan dalam bidang muzik ‘bodek’ dia suruh jadi penyanyi dan berlakon dalam video muzik. Tapi dia akan cari alasan tak nak.

“Sekarang dia cuti semester dan banyak habiskan masa dengan komposer Sharon Paul di studio. Saya pun suruh komposer, Sharon pujuk dia mana tahu nak menjadi penyanyi,” katanya lagi.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : MH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*