“Kipas Selagi Boleh..” Peguam Hafidzah Ded4h Sikap Rakan Baiknya, Zarina Anjoulie! Netizen Mula Persoal Apa Mot1f

Selepas selebriti dan usahawan, Zarina Anjoulie meny1ndir seorang pelakon dan pengacara terkenal kerana mengkrit1k tind4kan rakan karibnya yang merupakan peguam, kini, Nurul Hafidzah Hassan tampil membuat perkongsian di media sosial mengenai sikap Zarina Anjoulie atau lebih dikenali sebagai Anju.

Menurut Hafidzah, Anjus adalah seorang wanita yang tidak pernah mengambil kesempatan terhadap orang lain.

Anju Mudah Kasihan Dengan Orang

Menerusi hantaran di Instagram, Hafidzah mendedhkan bahawa Anju yang dikenalinya merupakan seorang yang sentiasa berkorban dan mudah rasa kasihan terhadap orang lain.

“Anju tak pernah ambil kesempatan. Dia sentiasa jadi orang yang berkorban untuk orang lain. Dia sentiasa percaya orang dan cepat kasihan.

Saya selalu rasa sed1h sebab Anju akan berakhir dengan kecew4 bila ramai orang yang ambil kesempatan dalam kebaikannya. Dia ingat semua orang ikhlas”-Hafidzah

“Apa Yang Kita Nampak Tak Semestinya Betul”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Peguam | Lawyer | (@hafidzahhassan)


Peguam itu turut memberitahu bahawa orang luar sering menghakimi Anju tanpa mengenali beliau terlebih dahulu.

“Kadang-kadang apa yang kita nampak tidak semestinya betul. Hanya kerana mungkin dia berkongsi fikirannya seminit di Instagram, kita cap dia macam-macam.

Kita gag4l menilai setiap kebaikan seseorang terhadap orang lain, dan kita kira setiap apa yang buruk yang mungkin tak melibatkan urusan orang lain pun. Kita lupa buruk kita sendiri. Dan layanan kita dekat orang lain”- Kongsi Hafidzah

Di Akhir hantarannya, Hafidzah turut menitipkan doa buat Anju agar sentiasa dirahmati dan hanya Allah SWT sahaja yang mampu balas setiap kebaikan yang dilakukan oleh rakan karibnya itu.

Walaubagaimanapun, di ruangan komen, terdapat segelintir netizen meny1ndir peguam ini dalam hal mewakili Pengasas Rumah Bonda, Siti Bainun yang didkwa telah mender4 anak istimewa, adik Bella.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:Murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*