“Dia M4rah Hantar Melalui Mesej, Padahal Kat Sebelah Je…” [VIDEO] Datuk K Rungkai Per4ngai Sebenar Dato’ Siti Nurhaliza

Dato’ Sri Khalid Bin Mohamad Jiwa atau dikenali sebagai Datuk K, meurupakan seorang usahawan, pengerusi syarikat kosmetik No.1 Malaysia, Simplysiti Sdn Bhd Yayasan Nurjiwa dan merupakan pengarah beberapa syarikat terkemuka di Malaysia. Beliau dilahirkan 18 Februari tahun 1959, berasal dari Kota Kuala Muda, Kedah.

Dato’ Sri Siti Nurhaliza nama yang tidak asing lagi di dalam industri muzik tanah air. Beliau merupakan seorang penyanyi, pelakon, penulis lagu, penerbit rakaman, pengacara televisyen dan ahli perniagaan Malaysia. Dato’ Siti dilahirkan pada 11 Januari tahun 1979, berasal dari Temerloh, Pahang.

Memulakan kerjayanya di industri muzik Malaysia pada usia 16 tahun selepas memenangi pertandingan nyanyian Bintang HMI anjuran Radio Televisyen Malaysia (RTM) pada 1 April tahun 1995, di mana beliau menerima tawaran kontrak rakaman daripada empat syarikat rakaman antarabangsa sebelum dilamar oleh Suria Record.

Dalam video klip ini menunjukkan dimana Datuk K berkongsi cerita tentang sikap sebenar Dato’ Siti Nurhaliza apabila m4rah, hanya melalui mesej. Dato’ Siti mengatakan, beliau tidak pandai untuk m4rah secara berhadapan kerana menunjukkan dirinya tidak baik dan buruk. Respon Dato’ Siti juga membuatkan orang ramai terhibur.

VIDEO;

@sitizonevids #romantika #raya2022 #sitinurhaliza #ctdk #ctdkfans #khalid #fyp #masukberanda #cutenessoverloaded #throwback ♬ original sound – Manis Terindah


Net!zen turut memberikan kata-kata yang positif diruangan komen, mengatakan bersetuju dengan sikap Dato’ Siti jika mulai berasa m4rah, menunjukkan perasaan dengan menghantar melalui mesej.

Ada juga yang mengatakan pernah mengalami situasi itu di dalam hubungan suami isteri, walaupun ada di sebelah mereka tetap menghantar mesej. Perkongsian video klip di Tiktok ini dapat sambutan orang ramai 440.3K penonton, 25.0K sukaan dan 542 komen.

KOMEN NETIZEN;

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber; TIKTOK / https://www.metro.rimbabara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*