“Aku Beli Kau RM100K..”- Bida Perempuan Terus Jadikan Isteri Raih Lebih 2 Juta Penonton

Menerusi satu perkongsian keratan drama yang baru baru ini mendapat perhatian ramai apabila sebuah drama bersiri yang ditayangkan di televisyen iaitu drama ‘Kerana Aku Isteri Bidaan’ membuatkan ramai terekjut. Drama yang dikatakan lain dari drama genre percintaan dan romantis dari drama yang lain membuatkan drama bersiri tersebut ditonton oleh warga netizen. Lakonan mantap dari barisan pelakon yang begitu mantap iaitu Hiyam Hamid dan Schaelinnea membuatkan drama tersebut kian menjadi sebutan ramai sehingga menimubulkan pelbagai emosi.

Keratan klip tersebut mengisahkan Raina yang dijual oleh bekas kekasihnya untuk dijadikan sebagai GRO tidak berjaya apabila seorang lelaki yang bernama Farel yang dilakonkan ole Hisyam Hamid itu menyelamatkan Raina dengan membida wanita tersebut dengan harga yang cukup lumayan. Hasil bidaan beliau pada ketika itu telah mengejutkan para netizen apabila beliau menyatakan ingin membida waita tersebut dengan harga sebanyak RM 100K. Sebutan harga yang dinyatakan oleh Farel melenyapkan bidaan dari VVIP yang berada di situ dan akhirnya Raina terjual dengan harga sebanyak itu. Akhirnya setelah dibeli oleh Farel, mereka dikatakan berkahwin atas sebab tertentu dan hal ini menjadi persoalan netizen mengapa lelaki tersebut sanggup membeli wanita sebegitu dengan harga RM 100K.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Kisah penceritaan yang menarik dan wajar ditonton untuk dijadikan pengajaran bersama bagi kaum wanit agar tidak terjerumus dalam situasi demikian. kisah yang memberi tauladan walaupun perit jika ditonton pada awalnya jika melihat raut wajah Raina yang begitu berharap ada lelaki yang sanggup menyelamatkan beliau dari terus hanyut di kancah kehidupan yang tidak sepatutnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*