SeteIah Empat Tahun Herman Seventeen Dih4nyut Tsvnami, lnilah Yang Terjadi Kepada BaIu BeIiau

Peristiwa tsvnami yang mel4nda Indonesia pada 22 Disember 2018 meng0rbankan banyak ny4wa. Antara yang paling diingati adalah nasib kumpulan muzik popular Indonesia, Seventeen yang hilang seluruh anggotanya kecuali vokalis, Ifan.

Khabar terbaru, Juliana Moechtar yang merupakan b4lu kepada pemain gitar Seventeen, Herman Sikumbang telah selamat melangsungkan perkahwinan dengan seorang tentera berpangkat Leftenan Kolonel.

Hampir empat tahun hidup bersendirian bersama dua anak hasil perkongsian hidup dengan allahy4rham suaminya, Juliana yang juga merupakan bekas ratu cantik, model dan pelakon bersedia memulakan kehidupan baharu.

Menurut sumber, wanita berusia 33 tahun ini sanggup melepaskan kariernya selepas berkahwin demi menjaga rumah tangga dan juga mengikuti suami. Ujarnya, “Saya akan fokus mengikuti suami. Kerana di dalam dunia ketenteraan, seorang isteri seratus peratus menyokong karier sang suami.”

Suaminya yang dikenali sebagai Leftenan Kolonel Infantri Nurwahyudi, merupakan seorang dvda dan memiliki dua orang anak.

Meninjau ke laman Instagram Juliana, dia memuat naik sekeping foto bersama suami lengkap bersama anak t1ri dan juga anaknya. Masing-masing kelihatan tersenyum manis dan bahagia dalam keluarga yang baru dibina.

“Kebahagiaan yang mereka miliki boleh jadi adalah buah dari kesabaran yang panjang yang mereka perjuangkan. Kesenangan yang mereka miliki, boleh jadi adalah ganti dari kesedihan yang datang berturut-turut.

“Kita tidak akan pernah tahu apa yang telah mereka lalui hingga sampai pada titik saat ini. Tabarakallah, Alhamdulillah,” ujarnya menitip kata-kata positif bersama hantaran foto tersebut.

Menarik untuk pengetahuan pembaca, Juliana sendiri merupakan seseorang individu yang dibesarkan dalam keluarga tentera. Hubvngannya dengan Nurwahyudi bermula setelah mereka diperkenalkan oleh abangnya sendiri dalam satu majlis keramaian.

Pasangan sama cantik dan sama padan ini dinikahkan pada 27 Mei 2022 di Masjid Istiqlal, Jakarta bersaksikan keluarga dan sahabat terdekat.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:MH/Achikdia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*