“Kalah Anak Che Ta..”- Anak Eina Azman Tarik Perhatian Ramai, Bakal Dinobat ‘Malaysian Sweetheart’

Menerusi satu perkongsian dari netizen mengenai anak kembar Eina Azman menarik perhatian ramai apabila mereka dinobatkan sebagai penerima Anugerah Cilik di Anugerah Meletop Era baru baru ini.

Kecantikan dan ketampanan anak anak Eina Azman dipuji ramai apabila artis tersebut membawak anak kembar mereka ke rancangan tersebut dan semestinya anak mereka dikenali ramai oleh para peminat Eina Azman.

Eina Azman yang dikatakan sangat jelita dari rupa paras tersebut tidak disangka ramai apabila beliau mampu menjaga anak anak beliau dengan begitu baik sekali.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@eina_azman)


Sifat beliau yang sangat lembut dan sangat aktif dalam bidang masakan itu membuatkan beliau mendapat pelbagai pujian kerana membesarkan anak anak mereka menjadi anak anak yang boleh mendapat perhatian ramai.

Eina Azman melepaskan hobi masakan beliau kepada anak kembarnya dan hasilnya, setiap rakaman masakan anak kembarnya itu digemari ramai dan akhirnya mereka diiktiraf sehingga mereka menerima anugerah tersebut pada malam itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)


Gelagat anak kembar selebriti tersebut menjadi bualan ramai apabila mereka adik beradik serentak berkomunikasi dengan kamera sehingga ramai yang terpegun dengan percakapan mereka.

Namun sifat anak perempuan Eina Azman iaitu Arianna Aubrey itu yang cuba menarik perhatian ramai dengan cubaan si cilik untuk berkedip cantik membuatkan beliau dipuji oleh para peminat rakaman masakan mereka.

Apa apa pun hanya mampu doa yang terbaik agar hubungan keluarga kecil itu sentiasa bahagia dan harmoni sehingga ke akhir hayat

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://sinetronmalaya.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*