“Selamat Bertunang…”- Ira Kazar Akhirnya Buka Mulut!

Seakan cuba memberitahu bahawa dia sedar namanya kini sedang hang4t diperkatakan oleh orang ramai gara-gara speklasi menjadi tunangan Syamsul Yusof, Ira Kazar, memberikan sedikit petanda di Instagram Storiesnya (IGS) malam tadi.

Menerusi IGS tersebut, anak pelakon veter4n, Kazar Saisi ini memklumkan bahawa dirinya masih single buat masa ini.

“By the way, saya masih single okey!” katanya secara ringkas.

Sebelum berkongsi kenyat4an itu, Ira dilihat baru selesai menonton filem berjudul Black Phone di sebuah pawagam.

Sambil berjalan keluar dari p4nggung, Ira membuat sedikit ulasan peribadi mengenai filem tersebut sebelum secara tiba-tiba memberi ‘hint’ tentang status dirinya kini.

Tndakan Ira itu tidak din4fikan, seakan mengena dengan situasi terkini yang mana, sehingga sekarang ramai sedang tertanya-tanya tentang kebenaran spekvlasi hubungan antara dia dan Syamsul.

Semalam, bertebaran di media sos1al mengenai satu hantaran di forum g0sip mendkwa suami pelakon Puteri Sarah itu sudah selamat melangsvngkan pertunangan dengan Ira.

Menerusi perkongsian hantaran dan paparan skrin dibuat di media sos1al oleh seorang pengguna dengan nama, HannahMontana itu, pihak terbabit memaklumkan bapa dua anak itu sudah pun bertunang.

“Syamsul dan Ira Kaza sudah pun bertunang. Selamat bertunang Syamsul!!!!!!!!!,” tulisnya.

Selain itu, paparan skrin tersebut juga kemudiannya dik0ngsi oleh isteri Syamsul, pelakon, Puteri Sarah Liyana di Instagram Story (IGS) sambil menyatakan ucapan khas buat Syamsul.

“Terima kasih DM saya. Kalau betul, Alhamdulillah. Jangan lupa tanggungjawab pada anak-anak,” katanya.

Sebelum ini, media tempatan melap0rkan rumah tangga Syamsul dan isterinya, Puteri Sarah didkwa dil4nda mas4lah hingga mendapat perhatian net1zen.

Puteri Sarah juga meng4kui sudah lama tidak tinggal sebumbung dengan pengarah itu, malah mendkwa suaminya itu tahu kenapa dia bersikap ‘dingin’.

Syamsul juga dilap0rkan meng4ku mereka sudah tidak tinggal sebumbung tetapi tidak bermaksud mahu berp1sah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Utusan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*