“Tahniah..comel nampak baby bump tu” Ruang k0men Heliza Helmi dihujani ucapan dari peminat

Baru bergelar suami dan isteri pada awal tahun ini, Heliza didakwa sudah berbadan dua oleh peminatnya berikutan video yang dimuat naik olehnya menampakkan ‘baby bump’.

Pada tahun baru, berita pernikahan pelakon dan juga aktivis kemanusiaan, Heliza Helmi dengan pasangan pilihan hatinya, Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman mengejutkan peminat.

Namun kini timbul spekulasi yang mendakwa Heliza telah hamil. Spekulasi itu timbul apabila Heliza dan Datuk Seri Mahadi memuat naik sebuah rakaman video di laman IG milik mereka.

Video tersebut memaparkan Datuk Seri Mahadi dan Heliza sedang menjalani sesi rakaman fotografi untuk sebuah produk. Dilihat Mahadi sedang beraksi di hadapan kamera sambil memegang raket tenis. Selepas memukul bola dengan raket, Mahadi terus mengipas wajahnya dengan tangan menunjukkan dia sedang kepanasan.

Lebih comel apabila tiba-tiba Heliza masuk ke ruang rakaman tersebut sambil membawa kipas tangan elektrik untuk mengipas suaminya. Tetapi lain pula jadinya apabila Heliza menyuruh Mahadi mengipas dirinya sambil memegang raket tenis itu.

MasyaAllah..tengah main tenis pun ada oraang masuk boleh kipaskan.

Eh jap, siapa pemain, siapa pengipas?

Aksi mencuit hati itu juga telah menerima pelbagai reaksi daripada peminat. Pasangan itu kelihatan manis apabila mengenakan busana sedondon serba putih.

Tetapi di ruangan komen, rata-rata peminat mendakwa Heliza sedang hamil. Ujar netizen, perut Heliza kelihatan seperti ‘baby bump’ tatkala dirinya sedang sibuk mengipas suaminya yang sedang kepanasan.

Di ruangan komen, rata-rata netizen mendakwa Heliza sedang hamil apabila ‘baby bump’ pelakon itu kelihatan.

video :


Sumber : ohbulan

Baru-baru ini, penyanyi dan aktivis kemanusiaan, Heliza Helmi ada memuat naik video bersama suami tercinta.

Menerusi video itu, Heliza berkongsikan video melakukan parodi berlatar belakangkan suara usahawan kosmetik, Datuk Seri Vida dan Iqbal Zulkefli. Perkongsian Heliza itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang terhibur melihat telatah suami isteri itu. Malah, ramai yang memuji suami Heliza yang dilihat sporting melayan kerenah isterinya.


Bagaimanapun, lain pula di Facebook apabila ramai yang mengecam pasangan itu. Ada yang bertanyakan kenapa Heliza semakin hilang warak? Tidak kurang juga, yang meluahkan rasa meluat dan menyampah melihat pasangan itu.

Ada saja serba tak kena di mata netizen. Biasalah, lumrah hidup pasti ada yang puji dan keji. Semoga rumah tangga Heliza kekal bahagia.

Heliza Helmi Masih Tak Biasa Dengan Gelaran Datin Seri

Hampir dua bulan bergelar isteri kepada usahawan Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman, penyanyi dan aktivis kemanusiaan, Heliza Helmi mengakui sedang membiasakan diri dengan gelaran Datin Seri.

Menurut Heliza, dia masih lagi individu yang sama dan lebih selesa jika disapa dengan panggilan Kak Ja kerana merasakan lebih dekat dengan peminat dan masyarakat.

“Panggil Kak Ja saja. Saya masih sama. Itulah saya dari dulu. Kalau ada yang panggil Datin Seri, kita raikan tapi lepas tu saya cakap saya okay dan lebih selesa dipanggil Kak Ja.

“Untuk majlis formal atau rasmi kita ikutlah tapi untuk panggilan boleh sahaja Heliza atau Kak Ja,” katanya.

Berkongsi mengenai kehidupan berumah tangga Heliza berkata banyak lagi perkara mengenai alam perkahwinan yang perlu dipelajari. Malah, Heliza meluahkan rasa syukur rezekinya melimpah ruah selepas berkahwin.

“Sejujurnya banyak lagi kena belajar, iyalah benda baharu mesti ada yang kita tak biasa lagi, jadi saya sedang menyesuaikan diri, kiranya macam budak tadika yang baru nak masuk sekolah.

“Alhamdulillah semuanya dipermudahkan. Soal kerjaya tak menganggu kerana sebelum ini pun dia tahu jadual saya agak padat tapi apa-apa pun kita akan berbincang dan dapatkan kata sepakat dahulu.

“Ya betul bila dah kahwin ni rezeki memang tak jangka, nikmat Allah sangat dasyat, kita pula rasa cuak sebab terkejut dengan apa yang Allah bagi, tak sangka, bersyukur sangat,” katanya.

Sumber : Mstar

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :https://viralbollywoodnews.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*