“Pandai Kecek Kelate Doh” – Fazura Teruja Jadi Penjual Sayur Di Pasar Siti Khadijah

Pelakon wanita popular yang sememangnya terkenal dengan senyuman dan ramahnya iaitu Fazura telah merealisasikan impianya pada hari ini untuk menjadi peniaga di Pasar Siti Khadijah yang merupakan pasar terkenal di Kota Bharu Kelantan.

Menerusi laman Instagramnya, Fazura telah memuatnaik beberapa keping gambar sewaktu kunjunganya ke Negeri Kelantan baru-baru ini. Walaupun begitu rakaman video yang dimuatnaik di laman instagramnya itu yang menjadi tular.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)


Rakaman video itu memaparkan Fazura sedang belajar bagaimana untuk meniaga dengan salah seorang peniaga yang meniaga di Pasar Siti Khadijah itu. Walaupun pertama kali berniaga tetapi Fazura dilihat sangat cepat belajar dan ramah.

Menurut Fazura, beliau begitu teruja dengan semangat kekeluargaan yang ditunjukkan oleh peniaga di Pasar Siti Khadijah itu dan menganggap kunjungannya itu adalah satu pengalaman yang bernilai buatnya.

Video:

@bokbon_bekeng

♬ bunyi asal – BokBon_Bekeng


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang memuji sifat peramah yang ditunjukkan Fazura dan ramai juga yang komen mesti ramai yang datang membeli sebab fazura yang menjual kan.

Komen Netizen:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Tiktok bokbon_bekeng

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*