Isu Pelawak Cabut Tudung, Ini Tindakan Yusuf Azmi Buat Pemilik Kelab Mula Tak Senang Duduk

Pada Sabtu, rakyat Malaysia dikejut,kan dengan penularan sebuah video memperlihat,kan seorang pelawak wanita meng,hina Islam dengan menanggalkan tudung serta pakaian.nya ketika melakukan persembahan stand up comedy di sebuah kafe komedi di Taman Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur.

Sebelum melaku.kan aksi tidak senonon itu, wanita itu mem.beritahu penonton dia seorang Melayu dan beragama Islam dan telah menghafal ayat al-Quran sebanyak 15 juzuk.

Yusuf Azmi Bersuara

“SELAMBA CABUT BAJU & TUDUNG LEPAS MENGAKU DIRI HAFAZ 15 JUZUK AL QURAN

” EH, Apa masalah engkau ni?? BIADAP!!

“INI SATU PENGHINA4N TERHADAP ISLAM!

“Berderau darah, Menggeletar satu badan saya tahan marah! Sejujurnya saya amat tersinggung dan marah dengan kelakuan seorang perempuan yang mengaku dirinya menghafal sebanyak 15 juzuk Al Quran dan kemudian membuka pakaian sehingga separuh b0gel di atas pentas (stand up comedy).”-tulis Yusuf Azmi

Hari Selasa nanti, Yusuf Azmi juga akan berjumpa pemilik Kelab untuk menuntut permohonan maaf secara terbuka

Sementara itu, atas ara.han Alex, Siti Amira mengabaikan soalan-soalan berkaitan penularan video tentang dirinya yang mencetuskan kemarahan netizen pada Sabtu.

Alex berkata, mereka tidak per.lu menjawab soalan soalan tersebut namun mem.beritahu apa yang berlaku telah disalah tafsirkan.

“Apa yang kami kata akan disalah tafsirkan,” katanya.

Pun begitu, Alex membidas pertanyaan pengikutnya sama ada Siti Amira gemar berb0gel di khalayak ramai seperti mana dalam video ber.kenaan.

“Adakah dia berbangga berb0.gel depan orang ramai? Saya tidak rasa jika dia seronok berbo.gel di khalayak,” ujarnya.

Ditanya mengenai insi.den itu sudah sampai ke pengetahuan pihak berkuasa, Alex memberitahu mereka tidak kisah akan perkara itu kerana sudah terbiasa dengannya.

Sementara itu, ber kongsi mengenai diri mereka, Alex mem.beritahu Siti Amira adalah seorang penuntut dalam bidang undang-undang selain bergiat aktif dalam kerja-kerja suka.relawan terutamanya tentang kesihatan men.tal.

Pasangan itu bertemu sebelum Cvdl9 melanda dunia dan ber.kongsi kegemaran yang sama iaitu menulis.

Semakkan mSt4r di saluran YovTvbe pasangan itu, Alex & Amy @ insta

Greenleafy.connoiseur, mereka banyak ber.kongsi tentang tip perhubungan dan seks seperti tip melakukan s3ks 0ral, s3ks secara ber.kumpulan, 0rg4sm, bis3ksval dan sebagai.nya.

Dalam beberapa video dikendali.kan Amy, pelawak itu dilihat hanya memakai baju dalam dan tan.gan kanannya turut mempunyai tato.

Video siaran langsung itu bagai.mana pun telah dipadam daripada Y0vTube pasangan itu.

 

SUMBER/Kredit: TwoEKesah

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :slamber media

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*