“Kita kawan hingga akhir h4yat” – Ramai seb4k tengok budak laki tak mahu lepaskan lembu kesayangannya

Bersempena dengan Sambutan Hari Raya Aidiladha yang telah diraikan oleh seluruh umat islam di seluruh dunia pada kelmarin, ramai yang telah melakukan ibadah k0rban dan akikah dengan meng0rbankan haiwan peliharaan seperti lembu dan kambing.

Selalunya banyak la cerita menarik yang telah dikongsikan di media sosial mengenai lembu dan kambing peliharaan masing-masing. Antaranya adalah cerita mengenai persahabatan seekor lembu dengan tuannya.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok apabila seorang kanak- kanak lelaki yang dilihat bergenang air mata kerana lembu kesayangannya yang sudah dianggap “sahabatnya” itu akan dik0rbankan.

Persahabatan antara kanak- kanak dan lembu itu sangat rapat sehingga kanak- kanak itu mengalirkan air mata dan sedih sambil memelvk erat lembunya yang seperti tidak mengerti yang dia bakal menjadi “k0rban”.

VIDEO:

@thegoreng Melepaskan itu sakit :”) #fypシ #rayahaji2022 #friendforever #fyp ♬ glimpse of us x pluto projector – sam


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang memuji kanak- kanak lelaki itu yang dianggap hebat kerana itulah erti sebenar pengorbanan iaitu berk0rban apa yang kita sayang.

Komen Netizen:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Tiktok thegoreng

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*