(Video) “Eii dagu tu…” Perkongsian Terbaharu Bilal, Anak Neelofa Buat Ramai Geram

Tanggal 29 Januari lalu, pengacara serta usahawan terkenal Neelofa selamat melahirkan putera sulung dan diberi nama Muhammad Bilal, di sebuah pusat peru’batan.

Neelofa dan suami, Haris Ismail atau mesra dipanggil PU Riz sepakat untuk tidak mende’dahkan wajah anak mereka kepada umum atas sebab kesihatan anak mereka. 

Kini, usia anak mereka sudah mencecah enam bulan lebih dan menerusi perkongsian Neelofa di media sosial dia sudah mende’dahkan sedikit demi sedikit wajah anak sulungnya. 

Terbaharu, Neelofa ada berkongsi foto terkini Bilal menerusi Insta Story miliknya dan dimuat naik semula oleh peminat Neelofa, @lofa.page. 

Perkongsian tersebut nyata menarik perhatian warganet yang ‘ge’ram’ melihat wajah Bilal yang tembam serta mulut yang mugil. 

https://twitter.com/viralv297/status/1547787547790970880?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1547787547790970880%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.slambermedia.bbn.my%2F2022%2F07%2F15%2Fvideo-perkongsian-terbaharu%2F

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata wargamaya senang dengan perkongsian tersebut serta dapat menatap wajah Bilal meskipun hanya bahagian pipi. 

“Masyallah mcm anak mat salleh, bila la dpt tgok bilal ni x sabar dari dlm perut momy dia lagi nak tgok muka bilal huhu” 

“Comel sngt, memang olaff” 

“Mak cantik, bapak hensem.. mmg indah sungguh ciptaanMu, Tuhan.” 

“Masya Allah, bilal sayang anak soleh ummi abah, hensemnya, comelnya, bibir merah, dagu & pipi berketul, rambut perang, kulit putih melepak, ge’ramnya alahai” 

“Subhanaallah… Cantik kulit bilal.. Rambut mcm xbrp hitam je tu..” 

“Rambut perang. Putih melepak. Comelnya subhanallah.” 

Sekadar info dan semga bermanfaat. 

Gambar, neelofa, lofa.page

Video, lofa.page

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://beritaawani.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*