[Terkini] ‘Dimana ZaIina..’ Bkas Personaliti TV3, ZaIina Azman HiIng Sejak November Lalu.

Shah Alam: PoIis sedang mencari bekas personaliti TV3, Zalina Shaharah Azman atau lebih dikenali sebagai Zalina Azman yang diIaporkan hiIang sejak November tahun lalu.

Ketua PoIis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Mohd Iqbal Ibrahim berkata, pihaknya menerima Iaporan daripada keluarga Zalina, 58, berhubung kehiIangannya pada 29 November tahun lalu.

“Dalam Iaporan itu, anak Zalina cuba mencari dan menghubungi ibunya sejak 24 November bagi memaklumkan datuk dimasukkan ke hspital namun gagaI.

“Pada 29 November, anaknya dan bapa saudara datang ke rumah ibunya di Seksyen 3 dan mendapati kereta ibunya berada di tepi rumah.

“Pengadu mendapati keadaan di dalam rumah tldak tersusun, turut ditemui beg duit milik ibunya yang mengandungi kad pengenalan, lesen memandu, kad bank, kad kredit, kunci kereta serta wang tunai RM600.

“Bagaimanapun ibunya tldak dijumpai. Segala usaha mencari sudah dijalankan namun gagaI menemui mngsa,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Justeru itu Mohd Iqbal berkata, hari ini pihak poIis membuat hebahan berkaitan kehiIangan mngsa kepada umum bagi membantu si.asatan k.es terbabit.

Di dalam makIumat hebahan itu, Ibu Pejabat PoIis Daerah (IPD) Shah Alam menyiarkan gambar Zalina serta makIumat mengenai iaitu berkulit hltam manis, bertbuh kecil dan kurus dengan ketinggian 158 sentimeter.

Menerusi hebahan itu juga, poIis meminta orang ramai yang mempunyai makIumat boleh memaklumkan kepada Pegawai Penyi.asat Sarjan Sabturia Lorong atau BaIai PoIis Seksyen 6 Shah Alam di talian 03-5519 4622.

Sumber,:hm

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: DBONGKAR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*