‘Dah macam jurur4wat, besar pahala awak sis’ Ramai puji lembut sangat bercakap dengan mak

Seorang ibu merupakan harta yang paling bernilai buat seorang insan yang bergelar anak. Ibu adalah insan yang tidak pernah letih untuk menjaga dan mendidik kita semua sejak di usia yang masih kecil.

Tidak semua diberi peluang untuk menjaga ibu sendiri sepertimana ibu kita menjaga kita bila kita sakit, hanya insan yang istimewa yang diberi peluang untuk membalas jasa ibu yang sejak kecil menjadi insan yang terbaik buat kita.

Seperti seorang wanita yang memuatnaik video yang memaparkan dirinya yang sedang bergurau senda dengan ibunya yang sedang sakit. Ibunya itu sedang s4kit dan setiap hari beliau akan menjaga dan mer4wat ibunya.

Menurut wanita itu lagi, ibunya adalah pesakit str0k dan terlantar di atas katil sejak terkena ser4ngan str0k. Dalam rakaman video itu beliau menyuapkan nasi dan memberi ub4t kepada ibunya sepertimana ibunya yang menjaga beliau sejak kecil lagi.

Video:

@rashidah.razali Patient orang luar ❌ , patient mak sendiri ✅ #viral #fyp #strokesurvivor ♬ original sound – Rashidah.rzl


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang memuji dirinya yang boleh bergurau senda dengan ibunya dan masih diberi peluang untuk berbakti kepada ibu. Sedangkan ada yang tidak diberikan peluang.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Tiktok rashidah.razali

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*