[VIDEO] “Terlop0ng mulvt Bunga dengar Dadda dia bercakap…” – Reaksi Bunga Dengar Tok Sidang Bercakap Cuit Hati Ramai

Umum mengetahui bahawa pengarah terkenal Sheila Rusly dan suami telah menerima kelahiran cucu sulungnya dengan penuh rasa syukur dan gembira. Kehadiran sang ‘bunga’ dalam rumahnya lebih menambahkan lagi kegembiraan dalam kehidupan mereka.

Bunga merupakan anak kepada Uzair Haqimy dan Elisya Sandha yang telah selamat dilahirkan pada 18 Jun 2022 jam 8.40 pagi dengan berat 3.25 kilogram, bunga merupakan satu-satunya cucu kepada Sheila Rusly dan Jinggo.

Masih teruja dengan kehadiran cucu sulungnya, Jinggo telah memuatnaik sebuah rakaman video media sosial miliknya apabila beliau yang masih teruja dan amat sayangkan cucu pertamanya iaitu Bunga sehinggakan semasa niat amik wudhuk pun masih diselit nama bunga.

Reaksi comel bunga yang seakan mengerti tentang perbualan atuknya yang membeb3l itu membuatkan ramai yang ger4m melihat bunga. Bukan sahaja jinggo yang teruja dengan cucu sulungnya itu bahkan sheila rusly juga dilihat berkepit sahaja dengan cucunya itu.


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai warganet yang memuji kecomelan bunga dan tidak kurang juga yang memuji kasih sayang yang diberikan oleh seorang yang bergelar atuk yang sangat luar biasa.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.instagram.com/jinggo_jspictures/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*