Baru Je Balik Dari Tunai Haji, Sekali Penampilan Terkini Hajah Nelydia Senrose Jadi Bualan Netizen

Selamat menjalani ibadah haji, difahamkan pelakon Nelydia Senrose dan suaminya, Mohd Hafez Halimi sudah pun selamat pulang ke tanah air.

Baru-baru ini, tular perkongsian seorang netizen di aplikasi TikTok mengenai imej berhijab Nelydia selepas pulang daripada mengerjakan ibadah haji.

@nasrulnuddinnasriSaya rasa gembira & bangga dengan Nelydia Senrose yang kini bergelar Hajjah. ?? Saya tetap menghorm4ti Nely. Saya sentiasa mendoakan agar terus beristiqomah dan teruskan aktif dalam kerjaya seni lakonan pada masa hadapan. Saya yakin Nely boleh bawa watak apa sahaja sesuai yang belum pernah dibawakan. Hopefully Nely’s acting is really the best and definitely never disappoints. Jangan menyepi, ramai yang rindukan Nely. Sebagai peminat, saya tetap menyokong Nely di samping Zahirah Macwilson dari belakang. Saya berharap, kalau betul-betul ada rezeki dapat bertemu dan bergambar dengan Nely bersama Zahirah dalam satu frame di mana-mana event mahupun majlis anugerah hiburan yang akan datang. ?? #NelydiaSenrose? Muhasabah Cinta – Anisa Rahman

VIDEO :

Menerusi video dikongsikan, Nelydia dilihat anggun memakai sepasang jubah serta tudung bawal berwarna hijau lembut dalam satu majlis kesyukuran sempena selamat tiba dari Mekah.

Dalam video tersebut, netizen turut memuji wajah pelakon itu yang semakin berseri selepas menunaikan rukun Islam yang ke-5 itu.

Diruangan komen, rata-rata netizen memuji kecantikan pelakon itu serta gembira dengan imej sopan Nelydia yang sangat cantik dan lebih ayu.

Dalam pada itu, ramai mendoakan agar pelakon itu akan terus kekal istiqamah untuk menutup aurat dengan sempurna.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @nelydiasenrose


KOMEN NETIZEN :

 

Diolah Oleh : Wan Network

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber/Kredit : ROTIKAYA  https://bartasangbad.site/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*