[VIDEO] “Tengah memvjuk ke tu?..” – Gelagat comel 2 orang memakai maskot g4duh2 manja cuit hati ramai

Kehidupan zaman kini tidak bergantung sepenuhnya kepada sijil atau status pendidikan kita. Ekonomi yang tidak menentu tidak menjaminkan pekerjaan yang stabil kepada semua lepasan graduan universiti kerajaan mahupun swasta..

Ekonomi sekarang lebih menjamin pekerjaan kepada golongan yang tidak memilih pekerjaan. Walaupun memiliki sijil yang memperbolehkan mereka mendapat pekerjaan yang bagus dan gaji yang besar tetapi banyak syarikat kini memilih pekerja yang berpengalaman untuk mengisi jawatan tersebut.

Terkini, sebuah rakaman video dimuatnaik di laman aplikasi Instagram Reels apabila ianya memaparkan dua orang lelaki yang memakai maskot. Kelihatan salah satu maskot itu seperti sedang merajuk ataupun tidak ada mood.

Apabila datang maskot kedua untuk memujik kelihatan dua orang yang memakai maskot itu saling bergurau senda manja antara satu sama lain. Maskot adalah satu pekerjaan yang memperlihatkan ketekunan seseorang kerana boleh berpanas di dalam sut maskot yang tidak membolehkan udara masuk.


Menjengah ke ruangan komen pula ramai warganet yang meninggalkan komen comel kepada mereka berdua dan tidak kurang juga yang komen panas bila memakai maskot seperti itu.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.instagram.com/kongsi.viral/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*